Hier onder mijn set.
Na een all in one set was het wel eens tijd om het eens serieus aan te pakken.
Dit is mijn huidige set, wat er gaat veranderen tzt dat zien we wel.
Ik heb wel al wat ideeën maar ik wacht eerst eens op reacties hier en mogelijke tips.
Woonkamer
Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E-12F, Eminent EM7380, Synology DS212+, Panasonic TX-P50VT50E.
Slaapkamer
Samsung HT-D5200, Eminent EM7080, Panasonic TX-P42ST50E
Ik kijk graag films vandaar dat ik voor een SR7007 gekozen had.
Ik had er een set Dali Zensor 7 bij gekocht na wat luistervergelijkingen bij Poulissen in Roermond.
Nadat ik wat muziek beluisterd had werd het tijd om de set compleet te maken, eerst de Dali Zensor 1.
Na 2 weken toch maar de Dali SUB E-12F erbij gekocht.
Verder luister ik bijna de gehele dag naar internet radio, tips voor verbetering zijn welkom.
Muziek beluister ik nu nog via de aangesloten Eminent EM7380.
Heb vorige week een Nas gekocht, echter dient deze nog geïnstalleerd worden, wanneer dit gaat gebeuren weet ik niet, wacht op de mail of telefoontje dat dit gaat gebeuren.
Ik zal in de toekomst dus muziek downloaden (Flac en Wav) en streamen via de Nas, internetradio en films via de Eminent.
Verder denk ik dat het misschien een aanvulling zou zijn om het stereo muziek gedeelte te verbeteren, tips zijn welkom.
Ook wat in de planning zit is om het maximale uit de gedownloade muziek te halen, misschien een optie om dit te doen via een externe DAC of een ander component in het muziek gedeelte waar een betere DAC in zit, denk aan een NA7004 om maar eens wat te noemen, ook hier zijn tips welkom.