LED Televisie Philips of Samsung ?

Gestart door bramdg, april 26, 2013, 19:09:54

Vorige topic - Volgende topic

bramdg

Citaat van: AndreC op juni 28, 2013, 18:20:52
Allereerst proficiat met je samsung.

Maar sorry, zelfs een st van Panasonic presteert beter dan de beste led tv, ongeacht het merk, ligt aan gebruikte techniek.
Maar te zwijgen over de gt, vt en zt.

Maar goed, smaken verschillen, maar ik was het helemaal zat al die beeldfouten als je kritisch naar het beeld keek.
Kon totaal niet genieten, had de c8700, daarna een es8000 gehad, beide terug gebracht omdat ik me dood ergerde.

Geplaatst door: bramdg
« Gepost op: mei 09, 2013, 18:23:28 »

De TV is gekocht

Het is dan toch uiteindelijk een LED geworden ... sorry guys
Klopt dat de Plasma er net nog wat mooier uitzag maar...
de Samsung UE46ES7000 was opeens hier erg zot gezakt in prijs (laatste stuks van de 2012 lijn) dat ik hem niet kon laten staan.
+ nog eens 5 euro per inch korting - ja hij komt uit Mediamarkt  :?
(Eigenlijk geen ervaring met hun dienst naverkoop maar dat zien we dan wel).
+ nog ecochecks van vorig jaar was de prijs veel minder dan ik eigenlijk in gedachten had voor deze tv

Eerste indrukken ...erg mooi  :yes:  :yes: ....een wereld van verschil tov men loewe crt 70cm  :-)

Een nadeel (maar ligt aan men digibox) is dat ik steeds analoog (via tv) het volume moet aanpassen en dan terugschakelen naar digitaal om channel te verzetten. (volume digibox staat vast ingesteld)
Is een HDMI probleem komende van de digibox
In de toekomst zeker wel andere digibox of ja we gebruiken spraak of gezichts besturing  :-) (nog allemaal nog in te stellen).

Bij deze ben ik hopelijk jaaaaaaren gerust met deze Tv  :-D

Nogmaals bedankt voor jullie inbreng !

> Ondertussen al een maand in gebruik nu en heel erg tevreden ..... icm een Thin vogels beugel
Nog steeds tevreden en vooral over deze lage prijs en wat ik ernu voor heb  :yes:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

AndreC

Citaat van: bramdg op juni 28, 2013, 19:22:29
Geplaatst door: bramdg
« Gepost op: mei 09, 2013, 18:23:28 »

De TV is gekocht

Het is dan toch uiteindelijk een LED geworden ... sorry guys
Klopt dat de Plasma er net nog wat mooier uitzag maar...
de Samsung UE46ES7000 was opeens hier erg zot gezakt in prijs (laatste stuks van de 2012 lijn) dat ik hem niet kon laten staan.
+ nog eens 5 euro per inch korting - ja hij komt uit Mediamarkt  :?
(Eigenlijk geen ervaring met hun dienst naverkoop maar dat zien we dan wel).
+ nog ecochecks van vorig jaar was de prijs veel minder dan ik eigenlijk in gedachten had voor deze tv

Eerste indrukken ...erg mooi  :yes:  :yes: ....een wereld van verschil tov men loewe crt 70cm  :-)

Een nadeel (maar ligt aan men digibox) is dat ik steeds analoog (via tv) het volume moet aanpassen en dan terugschakelen naar digitaal om channel te verzetten. (volume digibox staat vast ingesteld)
Is een HDMI probleem komende van de digibox
In de toekomst zeker wel andere digibox of ja we gebruiken spraak of gezichts besturing  :-) (nog allemaal nog in te stellen).

Bij deze ben ik hopelijk jaaaaaaren gerust met deze Tv  :-D

Nogmaals bedankt voor jullie inbreng !

> Ondertussen al een maand in gebruik nu en heel erg tevreden ..... icm een Thin vogels beugel
Nog steeds tevreden en vooral over deze lage prijs en wat ik ernu voor heb  :yes:

Ik heb zelf een van de laatste 50vt50 op de kop weten te tikken voor €1207, maar nogmaals, ieder zijn smaak.
Ik gaf alleen mijn mening, hier dus geen led meer, al was die gratis  nonono
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marvin

Een gratis LED mogen ze morgen bij me afleveren hoor. ;)

Cornelis1921

Citaat van: AndreC op juni 28, 2013, 18:20:52
Allereerst proficiat met je samsung.

Maar sorry, zelfs een st van Panasonic presteert beter dan de beste led tv, ongeacht het merk, ligt aan gebruikte techniek.
Maar te zwijgen over de gt, vt en zt.

Maar goed, smaken verschillen, maar ik was het helemaal zat al die beeldfouten als je kritisch naar het beeld keek.
Kon totaal niet genieten, had de c8700, daarna een es8000 gehad, beide terug gebracht omdat ik me dood ergerde.
Inderdaad, André, wie het geld ervoor over heeft kan het beter in plasma zoeken.  :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pietjepc

Ook hier zal gelden dat smaken verschillen... :wink:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Marvin

Ik vind Plasma zelf ook mooier. Maar om dan te zeggen dat je hem nog niet eens gratis zou willen hebben vind ik een beetje uit de hoogte doen. 

Zoldar

dan ben ik een low end kijker met mijn flips9705 :)
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

AndreC

Citaat van: marvin op juni 29, 2013, 13:17:04
Ik vind Plasma zelf ook mooier. Maar om dan te zeggen dat je hem nog niet eens gratis zou willen hebben vind ik een beetje uit de hoogte doen.

Is een opvatting van jou, ik weet zeker als ik er ene zou ophangen dat ik knettergek zou worden.
Ik heb namelijk meer met tv dan met hifi, althans net wat meer dan. :wink:
Dus op tv gebied wil ik dan wel weer de top of the Bill, en verschillen op tv gebied dat is wel te zien  :angel:

Hoe jij het dan noemt mag je van mij zelf bepalen. :lol:
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.

Marvin

Ik noem het een beetje uit de hoogte doen, zo van 'die van mij is veel beter en wat jij nu hebt is helemaal niks'.
Zelf weten natuurlijk, maar ik hou daar niet zo van.

AndreC

Citaat van: marvin op juni 29, 2013, 16:30:13
Ik noem het een beetje uit de hoogte doen, zo van 'die van mij is veel beter en wat jij nu hebt is helemaal niks'.
Zelf weten natuurlijk, maar ik hou daar niet zo van.

Doen ze hier niet anders ?

En daarbij ik feliciteerde je nog voor ik MIJN mening gaf.  :yes:

Marvin

AndreC

Marvin

En dat men elkaar hier graag aftroeft betekend niet dat dat een nette gewoonte is natuurlijk.
Zo zeg ik ook niet continu dat ik alles met een driver kleiner dan 12" satteliet speakers vind.
Juist omdat een ander blij is met zijn net aangeschafte zuil tweaters. 

Marvin