In verband met mijn emotionele rollercoasterrivavel (bestaat dit woord?) vanwege het opnieuw optuigen van mijn marantz set, loop ik tegen het volgende aan:
Vanmiddag dus na 6 jaar die marantz zaligheid uit de verhuisdoos getrokken.
Met beleid en geduld de boel aan de buitenkant schoongemaakt.
Een en ander staat nu , nog niet aangesloten, op een tafeltje, en ik kan me nog net bedwingen om niet met correlatie te bellen, zo vol ben ik er van..
Dan daarbij, mijn beltegoed is op..
Afijn, de draaitafel: die is niet van marantz, namelijk een philips 777.
Ooit bij het hifi mekka van den haag, elektrorama aan het buitenhof , gekocht, voor 500 gulden.
Nou, dus ik denken, "die dingen zijn inmiddels goed geld waard", kijk ik op MP, staan die dingen daar voor 20 euri ..
Sjezus!
Tis maar goed dat ik niet in een flat woon en mijn achternaam geen Brood luidt..
Concreet: de draaitafel is gewoon dik in orde.
Alleen vind ik 'm NU gewoon een beetje plestic.
Dat die dat ook is , is slechts toeval..
Wat zou een goed advies zijn , primair qwa stijl!!, bij mijn marantz spulletjes.
Met in ogenschouw genomen het tijdvak wat ik heb benoemd, immers , dat is de periode waarin ik de componenten heb gekocht.
Daarnaast is een beetje kwaliteit ook niet geheel onbelangrijk.
In mijn herinnering was Marantz nooit een sterk merk als het ging om draaitafels, correct?
Het is dus niet een "moetje" om een Marantz draaitafel nu erbij te gaan nemen ter aflossing van de 777.
Ik zat te denken aan een Dual.
Goed keuze?
En zo ja, zou zeer geholpen zijn met de aanbeveling van bepaalde type's.
Ik heb inmiddels al het nodige tot me genomen op het net qwa mogelijkheden, maar kom er niet helemaal uit.
Groet floris