Recentie (SA)CD spelers Marantz

Gestart door SmauG, februari 27, 2013, 16:21:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Zoldar op april 21, 2013, 10:57:46
Mooie verslagen mannen  :yes:

Wacht op jouw memo van hoe en waarom tbv de Onkyo  :lol:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

xander32

Citaat van: drees62 op april 21, 2013, 10:46:25
In wiens voordeel dat is zal in een onderling vergelijk kunnen/moeten blijken. Ik heb testen gelezen waarin soms de S1 als de betere eruit komt maar er zijn ook testen die zeggen dat de S2 the "one to have" is.

Ik wil mijn ruimte én uiteraard de S11-S1 dan wel weer beschikbaar stellen  :wink:
Iets voor in het najaar misschien?

Oh ja, met gehaktballetjes natuurlijk  hello
Bij dit kaliber sacd-spelers betreft het denk ik meer een kwestie van persoonlijke voorkeur dan echt wezenlijke verbeteringen. Hetgeen ik mij kan voorstellen is dat de nieuwe spelers een nog hogere resolutie kennen, hetgeen wij gisteren ook bespeurden.

En als er gehaktballetjes in het spel zijn dan maakt mij de rest van de setting niet uit; i'll be there :yes:.

:-D

WimPeu

Mooi verslag Andre  notworthy  Geen verassende uitkomst. Nu de SA11 eens tegen mijn Oppo 95 afzetten. Daar ben ik wel benieuwd naar.

http://www.hifi.nl/nieuws/44985/Oppo-Blu-rayspeler-in-de-prijzen.html
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Maar er is geen stukje blind getest, niet dat het hoeft maar zou leuk zijn geweest


Leuk om te lezen maar ook graag foto's van de deelnemers om een nauwkeuriger oordeel te geven over deze shoot out  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

drees62

Citaat van: WimPeu op april 21, 2013, 11:24:43
Mooi verslag Andre  notworthy  Geen verassende uitkomst. Nu de SA11 eens tegen mijn Oppo 95 afzetten. Daar ben ik wel benieuwd naar.

http://www.hifi.nl/nieuws/44985/Oppo-Blu-rayspeler-in-de-prijzen.html

Goed idee!

Wat mij betreft proberen we in het najaar een keer de SA11 S1/S2/S3 en jouw Oppo tegen elkaar uit. Niet zozeer om een winnaar aan te wijzen maar meer om te kijken of er hoorbare verschillen in zitten onderling.

Als je de Oppo dan tenminste nog in je bezit hebt  :-D :wink:

drees62

Citaat van: WimPeu op april 21, 2013, 11:24:43
Mooi verslag Andre  notworthy  Geen verassende uitkomst.

Thanks, idd. Maar er waren er toch enkelen die dachten dat er weinig tot geen verschil hoorbaar zou zijn . . .  :-o
Dat is gisteren in ieder geval weerlegd  :wink:

WimPeu

Oppo blijft hoor. Wissel weinig de laatste tijd. De Oppo is echt een alleskunner. Stream nu ook 80% mijn films ermee. Vind hem ook erg lekker klinken zowel analoog als via HDMI. Heb hem nooit naast een goede CD speler grhoord maar omdat ik ook de SA11 heb gehad ben ik benieuwd of deze echt niet voor de Marantz onder doet. Mijn gevoel zegt van niet maar misschien vergis ik mij. Ga zowiezo niet meer in CD spelers investeren daarom heb ik de Oppo gekocht. Die gebruik ik tenminste. Blu Ray, SACD, CD, stream.... Ik ben nu zeer tevreden met de basis..Integra,Oppo,Dune,Usher.

Ben nu met een beamer bezig en misschien de Velodyne 1200 Ultra om mijn good old Monolith te gaan vervangen...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

joep

Citaat van: John Wx op april 21, 2013, 11:25:26
Wel de mooiste



Nou de kleur zwart zowiezo al. Als ik opnieuw moest beginnen zou het ook zwart worden.

xander32

Citaat van: WimPeu op april 21, 2013, 11:49:53
Oppo blijft hoor. Wissel weinig de laatste tijd. De Oppo is echt een alleskunner. Stream nu ook 80% mijn films ermee. Vind hem ook erg lekker klinken zowel analoog als via HDMI. Heb hem nooit naast een goede CD speler grhoord maar omdat ik ook de SA11 heb gehad ben ik benieuwd of deze echt niet voor de Marantz onder doet. Mijn gevoel zegt van niet maar misschien vergis ik mij. Ga zowiezo niet meer in CD spelers investeren daarom heb ik de Oppo gekocht. Die gebruik ik tenminste. Blu Ray, SACD, CD, stream.... Ik ben nu zeer tevreden met de basis..Integra,Oppo,Dune,Usher.

Ben nu met een beamer bezig en misschien de Velodyne 1200 Ultra om mijn good old Monolith te gaan vervangen...
... en daar gaat het toch om!

xander32

Citaat van: joep op april 21, 2013, 11:50:09


Nou de kleur zwart zowiezo al. Als ik opnieuw moest beginnen zou het ook zwart worden.
... Als je nou jouw huidige gear voor een mooi prijsje naar mij toe schuift, dan kan jezelf een geheel frisse start maken in de door jouw gewenste richting & kleur :-D

joep

Zou wat zijn een Oppo 95 van 1200 euro met o zo veel meer mogelijkheden tegen een SA-11s3 van 4000 euro.
Kan interessant worden.

joep

Citaat van: joep op april 21, 2013, 11:50:09


Nou de kleur zwart zowiezo al. Als ik opnieuw moest beginnen zou het ook zwart worden.

Er staat wel voor 12.000 advies op de foto Xander.
PM-11s3, SA-11s3 en de NA-11s1.

drees62

Citaat van: joep op april 21, 2013, 12:04:03
Er staat wel voor 12.000 advies op de foto Xander.
PM-11s3, SA-11s3 en de NA-11s1.

Dat rechtse tafeltje is in ieder geval niet uit de Premium-lijn  :-D :-D

xander32

Citaat van: joep op april 21, 2013, 12:04:03
Er staat wel voor 12.000 advies op de foto Xander.
PM-11s3, SA-11s3 en de NA-11s1.
....ik heb een adres waar men zeker drie mille minder kwijt is ... Genoeg voor een passend tafeltje :yes:.