Citaat van: joep op april 21, 2013, 10:03:55
Kun je je nog iets van je bezoek aan mij herinneren Cor? Daar hadden we een SA-11s2 staan.
En als ik geweten had dat er gehaktballetjes waren was ik er zeker ook geweest.
Er is toch wel een wereld van verschil tussen de SA-11s1 en de SA11s2 Xander.
In de SA11s2 mochten de "gevaarlijke" stoffen volgens die conventie van Washington niet meer gebruiken worden. Dus moest men op zoek naar iets anders en ook het oude vertrouwde loopwerk van de cd speler was niet meer leverbaar. Dus moest men op zoek naar een andere leverancier.
Zou leuk zijn om die twee jongens ook eens naast elkaar te zetten. En dan heb ik het nog niet over de SA-11s3.
Dat klopt Joep, tamelijk recent hebben wij, cz79, jrm en ondergetekende, een bezoek aan jou mogen afleggen waarbij door jou op heerlijke echte Brabantse worstebroodjes van de warme bakker kregen voorgeschoteld.
Bij jou hebben inderdaad wij een SA11S2 kunnen beluisteren, versterkt door een SC11 met twee SM11 monoblokken: prachtig! De Pallas Etude luidsprekers gaven de muziek vanaf de SA11S2 geweldig goed weer: een droomcombinatie! En dan één van de woofers nog niet ingespeeld.
Als AB-vergelijking met mijn eigen speler (SA8003) ken ik alleen de SA11S1 van F. Luisteraar (aka "De Mexicaanse Hond"), maar dat was twee jaar geleden. Daarvan kan ik mij de openheid, de detailrijkdom en frisheid i.v.g. met de SA8003 nog redelijk goed voor de geest halen. (John...
)
Maar ook de AB vergelijking bij jou thuis Joep, Leonard Cohen's 'Greatest Hits' (?) vanaf vinyl (vintage Philips draaitafel) en vanaf CD (SA11S2) was een echte eye opener, die in het voordeel van het vinyl uitviel (!).
Toch hebben wij kunnen genieten van zowel Super Audio en standaard CD vanaf de SA11S2. Al een sublieme speler, die uitblinkt door de rust en staging, die met het grootste gemak aan ieder schijfje werd ontrokken. Kortom met recht een echte super speler.
Nogmaals dank Joep voor de Brabantse gastvrijheid toendertijd.