Straks ga ik de 861 ombouwen naar V4. De kaart word tussen 9-13 uur bezorgd. Had de kaart vrijdag net gemist.
Eerst alle instellingen even via het legacy program afdrukken zodat ik alle instellingen straks in het nieuwe programma kan zetten. Meridian is een keer overgestapt op een nieuw programma. Daar kun je de meridian's makkelijker mee programeren. Doordat ik nu van v3 naar V4 ga kan ik het nieuwe programma gaan gebruiken. Dat vind ik wel. Een prettige bijkomstigheid want dat programma werkt gewoon veel mooier.
Normaal heb ik de instelling als backup op de server staan zodat je hem op doe manier heel makkelijk kunt terug zetten na een firmware update. Nu dus weer even handmatig. Daarna de AB00 eruit en EF20 erin. Firmware moet dan in de 861 geladen worden. Even opnieuw opstarten en dan heb je een V4. Normaal moet er veel meer gebeuren maar mijn 861 heeft alle kaarten van een V4 al.
Door deze kaart wordt de DSP rekenkracht verdubbelt. Het upsampelen Gebeurd daarom nog verfijnder. Roomcorrection gebruik ik niet maar zit nu ook op de proccessor.
Hopen dat ik binnenkort een ID40 kan gaan plaatsen