Zo de ombouw / upgrade is klaar. Heb een computerkaart moeten aanpassen om de ID40 werkend te krijgen. Ook heb ik een andere interne kaart bijgeplaatst om de kaart werkend te krijgen.
Gisteravond heb ik een paar uurtjes geluisterd maar het is echt subliem. Het is nog weer mooier geworden. Om alles te beschrijven vind ik altijd moeilijk, maar neem maar van mij aan dat het in mijn oren weer een stuk mooier klinkt
Dit was het ook gelijk. Geen upgrades meer nodig of mogelijk. Speakers en eindversterker gaan niet weg. De combinatie speaker en ruimte is perfect. Je kan dan wel andere "grotere" speakers kopen maar daar kun je ook problemen opzoeken.
De burmester versterker is echt een juweel, zowel optisch als klankmatig.
De meridian zit aan de top van zijn kunnen. Indien ik deze wil upgraden zal je een nieuwe moeten kopen en die komt met de gewenste kaarten op bijna € 18000,- dus dat is geen optie. Ik denk ook niet dat als ik het geld had ik het er aan uit zou geven.
Nou ja end of story dus hier. Het is een leuke zoektocht geweest maar dit klinkt voor mij perfect en geniet elke dag van de set.