Weer wat geleerd over beeldinstellingen

Geen probleem hoor.....leer ik altijd van

Het scherm geeft voor ons alles perfect weer; niet te donker of te licht.....eigenlijk precies goed. Er zal heus wel een andere instelling zijn die nèt iets meer geeft, maar voorlopig hoeft dat van ons niet. Misschien dat ik in de toekomst een calibratie laat uitvoeren, maar
"het is nu even goed zo" (citaat.......)Vandaag kreeg ik een belletje van Audiolab dat de center klaar was en is aangeboden aan TNT, dus morgenavond of overmorgen komt-ie binnen

Het scherm hangt nu precies goed voor de huidige center, maar helaas toch een cm of 3 - 4 te laag voor de nieuwe center
(die toch wel 'n stukje hoger, breder en dieper is.....). De kabels vallen dan wel meteen uit het zicht
(dus geen gootje...), maar ik heb
(denk ik) nu even niet zo'n zin om het scherm weer eraf te halen, de "ophanging" aan de achterkant te veranderen en het scherm weer op te hangen. De nieuwe center zal nu net onder het embleem Panasonic komen....
Ook heb ik contact gehad met Hifisupply en alle kabels zijn daar binnen. Hoogstwaarschijnlijk rij ik woensdag even naar Peter om alles op te halen en de center-kabel ook van Airlocs te voorzien. We wonen vrij dicht bij elkaar, dus dat komt helemaal goed

En als alles binnen is en aangesloten, kan de Kerst beginnen!!! Heerlijk genieten van bi-amp fronts, een nieuwe center, nieuwe beeldkabels en natuurlijk de Pana en de Marantz!