Citaat van: TurboMarco op juli 07, 2025, 18:22:39Heb mn vrouw weten te overtuigen dat er een ander meubel moet komen en dat ik die zelf ga maken.
De center sub word daar dan in geïntegreerd.
Ondertussen staat hier een ander meubel, nou ja anders is het niet direct maar wel met de nodige veranderingen op basis van het bestaande ontwerp (wat daar nog van over was) Zo is het meubel 15 cm hoger en heb ik aan 1 kant de achterplaat verwijderd zodat de 2 eindversterkers hun warmte kwijt kunnen terwijl het deurtje dicht zit.
Verder nog met de frees bezig geweest om het wat netter als de vorige keer te maken.
Sinds de komst van de Sumiko sub heb ik besloten om de zelfbouw sub met de Beyma 12" + passive radiator op het center kanaal aan te sluiten en dat werkt verdomt lekker zo
Dus weer is Toto live op BD aan te pas gekomen en man o man wat een laag gaat er over het centerkanaal

eigenlijk is die zo gemixt dat alle speakers de effecten voor hun rekening nemen en het centerkanaal alles doet, de test met sub aan/uit laat een mega verschil horen, maar behalve Toto komt de center + sub ook heel goed uit de verf met Star Wars Obi wan Kenobi.
Foto van meubel komt trouwens eraan