CiteerWij verkopen de 702 S3 Signature niet online en hebben dus geen inzage in de voorraad bij retailers of de levering.
Dat lijkt mij logisch want je koopt immers bij een retailer (winkel) en aangezien er alleen in NL al genoeg winkels deze wel op voorraad hebben heeft B&W zich aan hun taak voldaan.
Ik begrijp heel goed waarom B&W evenals de meeste producenten NIET direct aan de consument verkopen want dat brengt verplichtingen met zich mee zoals retourrecht, aangezien er nogal wat grillige kopers zijn mag een winkel zich daar aan branden.
Dat een winkel geen voorraad heeft en iets aanbied (ruim?)onder de gangbare prijs en dan nog niet eens kan leveren vind ik dubieus, als iets te mooi is om waar te zijn
Dat jij zelf ook akkoord gegaan met deel levering wanneer het over dergelijke grote bedragen gaat is gewoon onverstandig.
Nou ben ik ook wel benieuwd of de leverancier de center terug neemt ook wanneer de datum van retourrecht is verlopen.
Wanneer ik een Marantz versterker bestel via een marktplaatsverkoper en ik krijg deze niet geleverd dan ga ik ook niet roepen dat Marantz een K#T bedrijf is.