De set van Maus

Gestart door Maus, juli 19, 2012, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

notworthy

gaat zeker keer gebeuren, niks zo interessant om met een andere blik/kijk/hoor te luisteren

mijn oude buurman is technicus stagemanager geluid etc. in de speeldoos in Baarn en die hoorde jaartje of 14 geleden verschil in kabels als ik er 1 of 2 meenam van POL Audio die haalde ze er zo uit  :-o

apart volk die achter de coulissen "artiesten" 
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op april 27, 2013, 10:13:40
notworthy

gaat zeker keer gebeuren, niks zo interessant om met een andere blik/kijk/hoor te luisteren

mijn oude buurman is technicus stagemanager geluid etc. in de speeldoos in Baarn en die hoorde jaartje of 14 geleden verschil in kabels als ik er 1 of 2 meenam van POL Audio die haalde ze er zo uit  :-o

apart volk die achter de coulissen "artiesten"
@John: dus het is toch waar van die kabels en de onderlinge hoorbare verschillen? :-o notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op april 27, 2013, 17:58:02
@John: dus het is toch waar van die kabels en de onderlinge hoorbare verschillen? :-o notworthy

Bij sommige  HLP
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zoldar

ik ook. bij sommige.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Maus

Dat is precies het punt. Er zijn mensen die zeggen alles te horen, maar niet iedereen hoort 't ook daadwerkelijk.

Ik hoor het meestal nadat ik weet wát ik moet horen. Maar dan haal ik er ook 'blind' de juiste uit.

Annyway:

Het geheel past in het rek, totdat ik langs de Sansui garage ga :)

Maus

100%Marantz

Wat is dit? Een poster? :-o
marantz, what else?

Paul

Citaat van: 100%Marantz op mei 23, 2013, 16:59:53
Wat is dit? Een poster? :-o

Is het moderatorsetje van Leo om tijdig hier in te grijpen.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

100%Marantz

Citaat van: Paul op mei 23, 2013, 17:12:24

Is het moderatorsetje van Leo om tijdig hier in te grijpen.

Wat is er verkeerd?
marantz, what else?

Maus

Het is een hele grote banner (5mtr) van een bestaande studioset.

Maus

Ik zit op dit moment in een lege koude loods waar ik voor morgen aan het opbouwen ben (operadagen). De set is minimaal, wel erg leuk.

Maus

De Sansoewie is op weg om kapot te gaan dus ik heb snel de PM80SE weer neergezet. Blijft een mooi ding om te zien vind ik :)

Maus

Hiermee kan ik een Yamaha LS9 draadloos bedienen. Geweldig!

Maus

Nog geen 40 jaar oud en nu al een lampje stuk van de rechter VU. Kan echt niet hoor  :wink:

JohnWx

Citaat van: Maus op juni 17, 2013, 00:12:36

Nog geen 40 jaar oud en nu al een lampje stuk van de rechter VU. Kan echt niet hoor  :wink:

www.trosradar.nl
www.varakassa.nl
www.consumentenbond.nl