Set van Zoldar

Gestart door Zoldar, november 20, 2011, 11:02:46

Vorige topic - Volgende topic

WilliamB

Ziet er erg netjes uit  notworthy
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

dank voor de plaatjes  :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

xander32

Citaat van: Zoldar op februari 27, 2013, 12:14:48
Wat plaatjes van de Sony en de nieuwe Furutech Alpha Line plus IC

Furutech IC en Belden power kabel

Absoluut mint conditie. De AB kwam uit het folie, nooit gebruikt.
Sfeervolle plaatjes :yes:.

WimPeu

Mooie speler die Sony heb ik ook nog gehad...zelfde kleur... Zet een mooi plaatje neer.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

furutech kabel kwart slag draaien voor de sponsering  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Zoldar

:-D je hebt me door!
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Whisper.nl

gatver. wat mooi.  pompom

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JeroenGRT

Mooie set! Ik weet niet of je de FA220 van furutech al hebt geprobeerd, als dit niet het geval is dan zou ik zeker eens een demo aanvragen bij Antoine. Ik heb zelf ook een Evolution II, maar de FA220 doet het zeker ook erg goed...voor veel minder geld.

JohnWx

:-D

Zoldar

dank je john, scheelt pielen  clown1

Zoldar

Citaat van: JeroenGRT op maart 01, 2013, 21:40:08
Mooie set! Ik weet niet of je de FA220 van furutech al hebt geprobeerd, als dit niet het geval is dan zou ik zeker eens een demo aanvragen bij Antoine. Ik heb zelf ook een Evolution II, maar de FA220 doet het zeker ook erg goed...voor veel minder geld.

Dank je. Ik heb een FA220 met Rhodium pluggen (van de Evolution).

Gisterenavond er eindelijk goed voor kunnen gaan zitten met de Sony SCD-555ES en de Alpha Line Plus. En dat brengt spektakel in de huiskamer! Veel Genesis gedraaid op SACD maar ook Marillion op CD.

Furutech Alpha Line Plus
De Sony is al neutraal, clean en strak. De Alpha Line Plus geeft em vrij baan. Cymbals en snare drums hebben levensechte attack. De bass heeft een welkome extra wallop gekregen zonder dik te worden, gewoon meer punch. Zo veel meer dat ik begon te denken dat de Sony wel eens partij kan geven aan de Octave. Maar daarover later meer. Het geheel is levendig, stevig en rank. Ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen hier en daar wat warmte missen in hun systeem/smaak. Maar dat maken de buizen goed.

vs Furutech FA220 met Rhodium connectoren
Natuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan om de IC eens te ruilen met de Furutech FA220 (bijna 4x de waarde). En er zit best veel verschil in. De FA220 is wat verfijnder, hoog minder aangezet en wat schoner. Maar ook minder dynamisch. Het laag heeft minder punch.

het wordt laat....Octave vs SCD-55ES
Ok toch ff Octave (met de FA220) vs SCD-555ES (met de alpha line plus). CD vs flac van datzelfde CD'tje. En weet je, de Sony is net wat frisser en dynamischer dan de octave. Bij slechte opnames flateerd hij niet. Maar ik dacht dat het een uitgemaakte zaak zou zijn voor de Octave. Maar dat is niet zo. Meer een kwestie van smaak en opname.

xander32

... Ik heb er nog ongebruikt een setje FA 220 liggen, toch maar eens een x switchen met de Kimber KS.
Die Furutech had ik tegelijkertijd gekocht als de Kimber. Die laatste is tussen de cdp en versterker gekomen en altijd blijven hangen.