marantz pm 16 of pm14 of ????

Gestart door franss, december 30, 2012, 21:09:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SpeedTriple

Citaat van: John Wx op januari 05, 2013, 00:29:26
Die heeft geen mening die heeft gewoon een feit dat is wat anders

Waar haal je het vandaan....... Gebaseerd op??? Ken je de serie "Big Bang"? Discusieren met Sheldon is ook  wat zinloos.....

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Marantz 81


JohnWx

Citaat van: SpeedTriple op januari 05, 2013, 23:49:55
Waar haal je het vandaan....... Gebaseerd op??? Ken je de serie "Big Bang"? Discusieren met Sheldon is ook  wat zinloos.....

Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, ofwel zintuiglijk kan worden waargenomen of instrumenteel gemeten.


Als jij nou eens begint met de start van de evolutietheorie op Wikipedia dan kan je al snel herleiden wat een feit is en wat niet en wat een feit doet om verder te komen met alles om ons heen


Weet niet wat Sheldon ermee van doen heeft dat is een acteur die speelt een rol, of ga je fictie met non fictie kruisen.


Dus ik haal mijn baseringen uit feiten zo moeilijk is het niet, begrijp je het niet, kan ik alleen maar adviseren "laat het gaan" word niks dan, is een feit
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

TurboMarco

CiteerTijdens m'n werk heb ik veel te maken met ingehuurde "expertise"; sommige staan binnen een 1/2 uur weer buiten.
Wat wil je daar mee zeggen ?

Je kan daar namelijk veel kanten mee op .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Zoldar

achter een toetsenbord weet iedereen het opeens zo goed. neem van al deze experts mee wat je kunt gebruiken, want er zitten zeker nuttige zaken tussen. maar je bepaalt nog altijd zelf waar je plezier aan beleefd.
dat bepaalt geen enkel internet goeroe voor jou.


Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Maurice

Citaat van: Zoldar op januari 06, 2013, 09:53:53
achter een toetsenbord weet iedereen het opeens zo goed. neem van al deze experts mee wat je kunt gebruiken, want er zitten zeker nuttige zaken tussen. maar je bepaalt nog altijd zelf waar je plezier aan beleefd.
dat bepaalt geen enkel internet goeroe voor jou.
stupid

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: John Wx op januari 06, 2013, 00:12:42
Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, ofwel zintuiglijk kan worden waargenomen of instrumenteel gemeten.
Versterkers klinken dus feitelijk anders! Mijn zintuigen (en die van anderen) nemen verschillen waar.

Citeer
Als jij nou eens begint met de start van de evolutietheorie op Wikipedia dan kan je al snel herleiden wat een feit is en wat niet en wat een feit doet om verder te komen met alles om ons heen
De evolutietheorie is ook geen feit, het is alleen de meest geaccepteerde theorie over het ontstaan van het leven op aarde. Er is echter geen onomstotelijk bewijs dat deze theorie klopt (of andere theoriën niet kloppen) en er zitten nog diverse vraagstukken onopgelost in.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Citaat van: Maurice op januari 06, 2013, 10:31:32
Versterkers klinken dus feitelijk anders! Mijn zintuigen (en die van anderen) nemen verschillen waar.
De evolutietheorie is ook geen feit, het is alleen de meest geaccepteerde theorie over het ontstaan van het leven op aarde. Er is echter geen onomstotelijk bewijs dat deze theorie klopt (of andere theoriën niet kloppen) en er zitten nog diverse vraagstukken onopgelost in.

Tis wel het meest betrouwbare waar we van uit kunnen gaan en word dan ook als referentie gebruikt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Maurice op januari 06, 2013, 10:31:32
Versterkers klinken dus feitelijk anders! Mijn zintuigen (en die van anderen) nemen verschillen waar.
De evolutietheorie is ook geen feit, het is alleen de meest geaccepteerde theorie over het ontstaan van het leven op aarde. Er is echter geen onomstotelijk bewijs dat deze theorie klopt (of andere theoriën niet kloppen) en er zitten nog diverse vraagstukken onopgelost in.

je vergeet wel even het eerste gedeelte  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Zoldar op januari 06, 2013, 09:53:53
achter een toetsenbord weet iedereen het opeens zo goed. neem van al deze experts mee wat je kunt gebruiken, want er zitten zeker nuttige zaken tussen. maar je bepaalt nog altijd zelf waar je plezier aan beleefd.
dat bepaalt geen enkel internet goeroe voor jou.

wie heeft het over internet goeroe ? zo word een olifant een mug  HLP
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

En dit gaat nog steeds over de PM16 / 14  :?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

renes59

Citaat van: franss op januari 03, 2013, 11:19:30
Vandaag de pm 16 aangesloten en ik moet zeggen een perfecte match met mijn linn speakers even een paar cd´s beluisterd en ik hoor instrumenten die ik hiervoor nooit gehoord heb.
Kun je nagaan wat geconcentreerd luisteren doet met het geluid. Je luistert met aandacht en probeert verschillen te ontdekken en je hoort nieuwe instrumenten in een muziekstuk. Kan mij niet indenken dat andere versterkers instrumenten weglaten. Beetje meer aandacht bij het luisteren en het klinkt anders.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: renes59 op januari 06, 2013, 11:19:12
Kun je nagaan wat geconcentreerd luisteren doet met het geluid. Je luistert met aandacht en probeert verschillen te ontdekken en je hoort nieuwe instrumenten in een muziekstuk. Kan mij niet indenken dat andere versterkers instrumenten weglaten. Beetje meer aandacht bij het luisteren en het klinkt anders.


ja dat is mooi gewoon meer instrumenten dan er tijdens de opname was  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject