marantz pm 16 of pm14 of ????

Gestart door franss, december 30, 2012, 21:09:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Citaat van: bonbon op januari 20, 2013, 12:25:09
Jazeker , dit is een oude foto, jouw PM 14 KI is nog steeds in goede stat en werkt prima !!
mijn SA- I heeft wel sinds kort kuren , vandaar dat ik weer ff hier ben maar niemand schijnt echt te weten wat er aan de hand is dus zal wel opsturen naar Elst worden ... ( samen met mijn CD 14 en mijn sony MD JA 20 ... hoop dat het niet te prijzig wordt .... groetjes  Koen .. zie dat je global monitor bent geworden ... mooi werk ..

Goed te lezen dat de PM nog steeds zijn diensten bewijst  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

SB_Marantz

Kan dat ding ook koffie serveren?  :-o
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

pimvim

#123
Ik heb mijn PM14 mk2 ki ook weer staan hier.Tijdje gespeeld met de 80mk2 en de 78,
maar de 14 heeft meer body qua sound.Het is voor mijn gevoel meer een "mercedes" :-)

Ik ben er blij mee, het is prachtige versterker om te zien en ook qua geluid en ik heb er van alles aanhangen.

Ja daar blijven de 80mk2 en 78 voor mijn gevoel, toch bij achter.

Je ziet ze op het ogenblik opmerkelijk veel aangeboden worden op mp.Met verschillende prijzen, sommige erg veel andere daarintegen goed betaalbaar.

PM 16 ken ik niet.Ook een hele mooie om te zien.