marantz pm 16 of pm14 of ????

Gestart door franss, december 30, 2012, 21:09:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Maus op januari 19, 2013, 14:14:44
Als iedere versterker hetzelfde zou klinken hebben we allemaal genoeg aan een PM4001 :)

in principe ook genoeg  8-) maar ja het menselijk brein is zo makkelijk te beinvloeden



http://www.youtube.com/watch?v=c0Z7KeNCi7g
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maus

Ik ga dat soort dingen niet eens kijken joh, ik heb eigen oren :)

JohnWx

#107
Citaat van: Maus op januari 19, 2013, 21:59:20
Ik ga dat soort dingen niet eens kijken joh, ik heb eigen oren :)

Dan begrijp je de boodschap niet, dan zie je hoe makkelijk mensen te beinvloeden zijn onbewust, dat is totaal niet erg gebeurt elke dag zonder dat we het weten

En het meest onbetrouwbare zintuig zijn de,  vul maar in ..... (aantoonbaar als je dan zegt geld niet voor mij of boeit mij niet, zit je er midden in)  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

bonbon

Citaat van: franss op januari 04, 2013, 22:40:01
Inderdaad kort van kunnen genieten, Prachtige sound was er erg blij mee totdat de versterker geplaatst moest worden in de kast, je raad het al onmogelijk door de diepte van de versterker deuren van de kast niet meer dicht te krijgen.
Vrouwlief unhappy moeten we niet hebben kortom deze prachtige amp terug in de verkoop.

Groet Frans

wel een late reactie ... maar had hetzelfde met mijn PM14 en SA1 .... heb toen gewoon een stuk achter uit de kast gezaagd en was een prima oplossing ... ook nog een extra koeling hierdoor en kast blijft stevig genoeg ... misschien dat iemand er in de toekomst iets aan heeft ....
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

Maurice

Laat mij maar gaan voor deze minst betrouwbare, want daar moet ik het wel mee doen O:-)
Aan een pm 4001 heb ik geen genoeg, doe maar een pm14

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Citaat van: Maurice op januari 19, 2013, 22:56:35
Laat mij maar gaan voor deze minst betrouwbare, want daar moet ik het wel mee doen O:-)
Aan een pm 4001 heb ik geen genoeg, doe maar een pm14

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

ik ook hoor  8-) :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Citaat van: bonbon op januari 19, 2013, 22:53:22
wel een late reactie ... maar had hetzelfde met mijn PM14 en SA1 .... heb toen gewoon een stuk achter uit de kast gezaagd en was een prima oplossing ... ook nog een extra koeling hierdoor en kast blijft stevig genoeg ... misschien dat iemand er in de toekomst iets aan heeft ....

Hier staat jou oude PM14 nog in de kast, heb je de mijne nog?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mountainbiker

Citaat van: bas focal marantz op januari 19, 2013, 17:52:20
Met auto versterkers heb ik zoiets weleens in een duits blad gezien .
Was een versterker van een meter lang met dikke opschrift 1000watt , eenmaal open zat er een printje in van 20cm .
Zal het printje wel warm worden bij 1000watt!! :evil:
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

mountainbiker

Citaat van: John Wx op januari 19, 2013, 19:36:10
Weet niet of het flessentrekkerij is, alles moet wel betaald worden van het bedenken maken tot en met in de winkel

Maar dat is toch met alles dan een steen van een huis van 200000 euro is niet anders dan een van 800000 euro en het beton is dezelfde samenstelling
Krijg niet het idee dat er veel bedacht word.Volgens mij allemaal standaard modellen opgeslagen in een computer die eens in de zoveel jaar weer uit de mottenballen gehaald worden.Ander kleur kastje er omheen met een blauw powerledje inplaatst van rood ledje en kassa.
Bij luidsprekers en haar aparte onderdelen is het volgens mij nog wel het allerergste.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op januari 20, 2013, 00:49:13
Krijg niet het idee dat er veel bedacht word.Volgens mij allemaal standaard modellen opgeslagen in een computer die eens in de zoveel jaar weer uit de mottenballen gehaald worden.Ander kleur kastje er omheen met een blauw powerledje inplaatst van rood ledje en kassa.
Bij luidsprekers en haar aparte onderdelen is het volgens mij nog wel het allerergste.

het is niet zo dat die speakers van beetje "prijs" in een magazijntje in elkaar worden geflanst

zelf heb ik Chario 100% handmade ja dat heeft ook een prijs en de vraag is wil je dat ervoor betalen (ik niet ik koop altijd 2 of 3 of 4de hands) :wink:

maar de prijs word ook bepaald door de markt etc.

wat ik alleen dan nooit snapt waarom er dan niemand op het idee komt met een merk wat goedkoop is en heel goed en wat verkoopt ?

en op die DIY sites klinkt het vaak goedkoop maar die uren erin van die mannen  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Ja hoop uren, veel hout, lijm, schroeven, demping, reflex-poortje, verfje, fineer.
Oeps, foutje.. Opnieuw lijmen, schroeven, schilderen, fineren.

Oh, klinkt toch niet helemaal lekker, opnieuw! 


bonbon

#117
Citaat van: lo op januari 20, 2013, 00:06:04
Hier staat jou oude PM14 nog in de kast, heb je de mijne nog?

Jazeker , dit is een oude foto, jouw PM 14 KI is nog steeds in goede stat en werkt prima !!
mijn SA- I heeft wel sinds kort kuren , vandaar dat ik weer ff hier ben maar niemand schijnt echt te weten wat er aan de hand is dus zal wel opsturen naar Elst worden ... ( samen met mijn CD 14 en mijn sony MD JA 20 ... hoop dat het niet te prijzig wordt .... groetjes  Koen .. zie dat je global monitor bent geworden ... mooi werk ..
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

JohnWx

Citaat van: marvin op januari 20, 2013, 11:38:19
Ja hoop uren, veel hout, lijm, schroeven, demping, reflex-poortje, verfje, fineer.
Oeps, foutje.. Opnieuw lijmen, schroeven, schilderen, fineren.

Oh, klinkt toch niet helemaal lekker, opnieuw!

:-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Citaat van: bonbon op januari 19, 2013, 22:53:22
wel een late reactie ... maar had hetzelfde met mijn PM14 en SA1 .... heb toen gewoon een stuk achter uit de kast gezaagd en was een prima oplossing ... ook nog een extra koeling hierdoor en kast blijft stevig genoeg ... misschien dat iemand er in de toekomst iets aan heeft ....
.... Die Youngtimer Marantz componenten blijven toch wel heel erg fraai :kwijl:.