marantz pm 16 of pm14 of ????

Gestart door franss, december 30, 2012, 21:09:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op januari 19, 2013, 08:24:53
stupid Heb ik mij dan toch weer laten misleiden SB? Ben ik er dan toch weer ingetuind, in al die mooie woorden?
:| Cor.

waar voel je goed bij Cor  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Citaat van: Cornelis1921 op januari 19, 2013, 08:24:53
stupid Heb ik mij dan toch weer laten misleiden SB? Ben ik er dan toch weer ingetuind, in al die mooie woorden?
:| Cor.


Je bent niet de enige Cor.

Ik ben daar ook een aantal jaren in blijven hangen. (tot 2008 of 9)

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maus

Als iedere versterker hetzelfde zou klinken hebben we allemaal genoeg aan een PM4001 :)

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

mountainbiker

Citaat van: SB_Marantz op januari 19, 2013, 12:47:58

Je bent niet de enige Cor.

Ik ben daar ook een aantal jaren in blijven hangen. (tot 2008 of 9)
Ik tot 2012!! :yes:
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

mountainbiker

Citaat van: Maus op januari 19, 2013, 14:14:44
Als iedere versterker hetzelfde zou klinken hebben we allemaal genoeg aan een PM4001 :)
Mooie versterker!!!
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

mountainbiker

Citaat van: SB_Marantz op januari 19, 2013, 14:49:14

Bekeert mijn zoon?!  :schater:
Ja sinds ik rondkijk op sites van voornamelijk zelfbouwers van speakers en leveranciers van losse onderdelen. Dan kom je er pas echt achter hoe je beduveld word door"merkfabrikanten'. (mid)woofers van E400 en nog veel en veel duurder die gewoon mindere specs hebben als een exemplaar van E50 . Kwam ook een keer uit bij een topic van een stel zelfbouwers genaamd " speakers ontmaskerd".Je ligt werkelijk in een deuk vanwege de flessentrekkerij in alle soorten en maten als ze een speakerbox gaan analiseren. :schater:
Zal met versterkers en cd spelers niet veel anders zijn zoals de pm14 of Pm16 of de pm4001.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

bas focal marantz

Citaat van: mountainbiker op januari 19, 2013, 15:24:01
Ja sinds ik rondkijk op sites van voornamelijk zelfbouwers van speakers en leveranciers van losse onderdelen. Dan kom je er pas echt achter hoe je beduveld word door"merkfabrikanten'. (mid)woofers van E400 en nog veel en veel duurder die gewoon mindere specs hebben als een exemplaar van E50 . Kwam ook een keer uit bij een topic van een stel zelfbouwers genaamd " speakers ontmaskerd".Je ligt werkelijk in een deuk vanwege de flessentrekkerij in alle soorten en maten als ze een speakerbox gaan analiseren. :schater:
Zal met versterkers en cd spelers niet veel anders zijn zoals de pm14 of Pm16 of de pm4001.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=9&t=14471&hilit=ontmaskerd

mountainbiker

versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

bas focal marantz

Citaat van: mountainbiker op januari 19, 2013, 17:23:37
Yep,dat is topic wat ik bedoelde.Zou er ook zoiets zijn over versterkers?
Met auto versterkers heb ik zoiets weleens in een duits blad gezien .
Was een versterker van een meter lang met dikke opschrift 1000watt , eenmaal open zat er een printje in van 20cm .


JohnWx

#103
Citaat van: mountainbiker op januari 19, 2013, 15:24:01
Ja sinds ik rondkijk op sites van voornamelijk zelfbouwers van speakers en leveranciers van losse onderdelen. Dan kom je er pas echt achter hoe je beduveld word door"merkfabrikanten'. (mid)woofers van E400 en nog veel en veel duurder die gewoon mindere specs hebben als een exemplaar van E50 . Kwam ook een keer uit bij een topic van een stel zelfbouwers genaamd " speakers ontmaskerd".Je ligt werkelijk in een deuk vanwege de flessentrekkerij in alle soorten en maten als ze een speakerbox gaan analiseren. :schater:
Zal met versterkers en cd spelers niet veel anders zijn zoals de pm14 of Pm16 of de pm4001.

Weet niet of het flessentrekkerij is, alles moet wel betaald worden van het bedenken maken tot en met in de winkel

Maar dat is toch met alles dan een steen van een huis van 200000 euro is niet anders dan een van 800000 euro en het beton is dezelfde samenstelling
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: bas focal marantz op januari 19, 2013, 17:52:20
Met auto versterkers heb ik zoiets weleens in een duits blad gezien .
Was een versterker van een meter lang met dikke opschrift 1000watt , eenmaal open zat er een printje in van 20cm .

kan het nog wel 1000watt zijn 1 watt blijft 1 watt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.