marantz pm 16 of pm14 of ????

Gestart door franss, december 30, 2012, 21:09:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WilliamB

@ SpeedTriple..Wederom welkom op dit forum
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

SpeedTriple

#31
Citaat van: Cornelis1921 op januari 04, 2013, 23:31:55
William, was het een ABX-vergelijking? Want uiterlijke (exentrieke) factoren kunne uiteindelijk mede bepalen "hoe" een apparaat "klinkt". Het objectief bepalen der onderlinge klankverschillen van audiogear is hondsmoeilijk zoniet onmogelijk. Aartsscepticus James Randi heeft er een miljoen dollar om verwed: die zijn nog nooit iemand toegekomen. Dat zegt veel zoniet genoeg. Het Randi-miljoen is een running gag onder sceptici geworden. William, ook op het forum wordt hierover regelmatig gebakkeleid, echter zonder duidelijke winnaar. Want dit is te vaak een kwestie van emoties, zoals suggestie nu eenmaal werkt, i.p.v. van het nuchtere verstand.
Sorry William, leuker kan ik het niet maken, wel duidelijker.

Prachtig!!  frusty frusty

Beetje flauw - je bedoelt waarschijnlijk Externe factoren, geen exentrieke....

Ga nu gewoon eens af op je EIGEN ervaringen en EIGEN muziek beleving. James Randi ken ik niet en wil ik helemaal niet kennen. De mening van die gast interesseert me ook helemaal niets.
Een paar dagen een aantal versterkers in huis, spelen, diverse gemoedsstemmingen, en opeens wist ik het!! Het wordt de PM-11S1.
Het gaat om je eigen beleving, niet om James huppelepup z'n mening.

WilliamB

Het beste kunnen we weer onTopic gaan. :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

JohnWx

Citaat van: SpeedTriple op januari 05, 2013, 00:00:27
. James Randi ken ik niet en wil ik helemaal niet kennen. De mening van die gast interesseert me ook helemaal niets.
Een paar dagen een aantal versterkers in huis, spelen, diverse gemoedsstemmingen, en opeens wist ik het!! Het wordt de PM-11S1.
Het gaat om je eigen beleving, niet om James huppelepup z'n mening.

Die heeft geen mening die heeft gewoon een feit dat is wat anders
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SpeedTriple

Citaat van: John Wx op januari 05, 2013, 00:29:26
Die heeft geen mening die heeft gewoon een feit dat is wat anders

Z'n "feiten" interesseren me ook al niet, ik heb MIJN muziek beleving, niet de zijne!!
Maar inderdaad, On-topic is een goed idee!

Morgen de PM-11 halen en aansluiten  pompom pompom

franss

Dus wederom te koop zwarte marantz pm 16 in 2011 geserviced in perfecte staat .

Groet Frans

Marantz 81

@speedtriple

Mooi he zo,n zo,n SA11S1 nu ook nog de PM11 erbij  notworthy  ik heb teveel hobbie,s anders had er bij mij ook weer zo,n set gestaan

JohnWx

Citaat van: SpeedTriple op januari 05, 2013, 00:37:23
Z'n "feiten" interesseren me ook al niet, ik heb MIJN muziek beleving, niet de zijne!!
Maar inderdaad, On-topic is een goed idee!

Morgen de PM-11 halen en aansluiten  pompom pompom

een feit is een feit daar kan je niks aan veranderen en als je zegt "on topic" is precies het zelfde als "off topic" als je een feit naast je neer legt 
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Wat een onzin omdat iemand het een feit vindt is het een feit  :roll:

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op januari 05, 2013, 11:52:45
Wat een onzin omdat iemand het een feit vindt is het een feit  :roll:

als je de definitie van feit even op zoekt zie je dat het een vast gegeven is dus .....
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op januari 05, 2013, 11:52:45
Wat een onzin omdat iemand het een feit vindt is het een feit  :roll:

als er geen feiten zouden zijn hebben we een probleem als jij een andere mening heb prima maar dan leef je in een droomwereld naar mijn bescheiden mening
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Net of ik niet weet wat een feit is  :schater:

Ik weet nu al dat we het toch niet eens worden  :-D hup ABX testje blinddoekje op en alles klinkt hetzelfde  :schater:

Paul

Ach het is het zelfde als met vrouwen, ze hebben allemaal het zelfde maar een ieder heeft z,n voorkeur. :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op januari 05, 2013, 17:27:11
Net of ik niet weet wat een feit is  :schater:

Ik weet nu al dat we het toch niet eens worden  :-D hup ABX testje blinddoekje op en alles klinkt hetzelfde  :schater:


dat is een feit  :wink: :-)


nee joh geen abx gewoon kopen wat iemand wil kopen en af en toe wat factchecken (ook zo een 2012 woord)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SpeedTriple

Feit - bezig met het aansluiten van m'n PM-11  pompom pompom
Morgen meer...