Nieuw hier, dus voorstellen

Gestart door doubjj20, december 27, 2012, 21:40:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

doubjj20

Hi allen,

Kwam er vandaag achter dat er bijna overal een forum voor is, dus ook voor Marantz!
Leuk zeg! Dus aanmelden maar!

Mijn naam is Joost en heb (nog) niks van Marantz.
10 jaar geleden een nieuwe audio set gekocht en destijds voor QS serie van Sony gekozen,
En wel omdat die een mooie blauwe lichtstrip hebben op het moment dat je dts speelt..... Ja, stom. Ik weet het.
Ach, toen geen geld voor goede speakers meer over, dus dat verschil hoorde ik toen toch niet.
Nu heel wat jaartjes later heb ik nieuwe speakers gekocht (Boston VS 336) en ja, nou hoor ik dus de beperkingen van de set.
Helemaal omdat ik door omstandigheden momenteel eenzelfde 2de set bostons met een simpele versterker op een slaapkamer van 4 bij 2,5 mtr heb staan. Niet leuk meer dus beneden.

Aangezien ik al veel dure hobbys heb, ga ik niet in een keer mijn hele set vervangen voor andere apparatuur, maar wil gaan beginnen met een nieuwe receiver of versterker.

Maar daar zal ik een ander topic over maken.

Ik hoop veel info te kunnen gaan vinden op het forum hier.

Gr Joost




Whisper.nl

Welkom Joost,

Veel kijk, luister en lees plezier.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Cornelis1921

#2
 hello Joost, welkom hier! En hopelijk vindt snel draai (ook tussen al die streamers) op een forum dat oorspronkelijk door draaiers gesticht is. clown1
byebye Cor. "Compactdiscetta non olet".



P.S. Joost, dit topic zal misschien wel t.z.t. door het moderaat verplaatst worden.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Blue dolphin

Goede dag en welkom hier.

Was vroeger net zo.
was begonnen met een JVC set 5.1 en heb nu nogsteeds teveel hobby's.


en leuk om te volgen wat of er bij jou uiteindelijk komt te staan.

pameijer

Welke hobby's heb je nog meerJoost? En welkom hier natuurlijk!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

doubjj20

huis verbouwen, meubels maken, koivijver, auto's en lekker eten.

Kan je allemaal veeeeeeeeeeel te veel geld aan uitgeven kom ik elke maand achter.
Wat zijn de maanden toch lang.... of de loonstroken te kort?

Maus


Blue dolphin

De maanden zijn een dag of 7 tot 10 te lang. :P

WilliamB

Welkom op het forum Joost.
Herkenbaar "het blauwe lampje". Ik ben begonnen met dezelfde versterker.

Veel luister en kijkplezier.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Janver

Welkom hie!

Veel plezier en wij houden van foto's!
Hier kan uw reclame staan!

Activa

#10
Welkom hier natuurlijk, en ik hoop dat je snel vindt wat je zoekt, moet het een meerkanaalsreceiver zijn of zoek je het gewoon stereo? Van beiden is in alle geval héél wat moois te vinden.
En voor ik het vergeet, versterkers van Marantz zijn best o.k. en ze hebben ook wel eens blauwe lichtjes  :-D.

Zoldar

Welkom hier! Veel plezier op dit forum. Nu willen we wel foto's zien van die blauwe lichtjes  :-D
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

doubjj20

Zo ziet het blauwe lampje eruit. Het is dat blauwe streepje net boven het display.
Toen helemaal voor gevallen....


Whisper.nl

Citaat van: doubjj20 op december 30, 2012, 22:59:38
Zo ziet het blauwe lampje eruit. Het is dat blauwe streepje net boven het display.
Toen helemaal voor gevallen....



mmm volgens mij het verkeerde merk.

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jrm