Nakamichi pa7e mk2

Gestart door negotiata, december 09, 2012, 03:15:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

negotiata

Ik heb een hele mooie nakamichi pa7e mk2 op het oog.

Kent iemand deze versterker of heeft er ervaring mee ?

SMarcel

Ik heb er geen ervaring mee, maar dit ziet er wel geweldig uit. Ben hem op internet al tegengekomen voor € 999,00.
Ik las ook dat het ontwerp van Nelson Pass /Treshold is, dat is een goede naam in de versterker wereld. Kun je geen buil aan vallen mits de prijs natuurlijk goed is.

Ga er dan ook meteen van uit dat er een revisie voor nodig is om hem weer in nieuwstaat of zelfs beter te doen klinken.

Ik zeg: DOEN.
Groeten,

Marcel

JohnWx

inpakken strik erom heen keertje een service beurt geven en eindversterker voor het leven  pompom
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

Citaat van: John Wx op december 09, 2012, 12:05:30
inpakken strik erom heen keertje een service beurt geven en eindversterker voor het leven  pompom

Niets aan toe te voegen.

Paul

Effe gegoogled maar tis een flinke bak.

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

negotiata

Citaat van: John Wx op december 09, 2012, 12:05:30
inpakken strik erom heen keertje een service beurt geven en eindversterker voor het leven  pompom

Ik ben benieuwd of hij beter is als mijn huidige chord spm-800.

Maar jij maakt me echt lekker !

JohnWx

mag ook een strik om hoor
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

negotiata

Citaat van: John Wx op december 09, 2012, 12:05:30
inpakken strik erom heen keertje een service beurt geven en eindversterker voor het leven  pompom

Ik heb um !

Gisteravond opgehaald morgen vrije dag dus lig lekker met ipad op schoot muziek te luisteren.
Moet eigenlijk naar bed maar ben blij met mijn nieuwe speeltje !
Heb nu zo'n 5 cdeetjes geluisterd.

Maar ben nog niet overtuigd of dit een blijvertje is. Die chord speelt ook heel mooi en is wat sneller en het laag wat strakker.

En heb alweer wat nieuws op het oog !

Al met al heb ik afgelopen jaar al 7 versterkers gehad .

Wat een mooie hobby hebben we toch !