Citaat van: Gust0 op november 07, 2012, 15:22:37
Hallo,
Ik zou omwille van de fameuze "waf" mijn luidsprekers willen downsizen en bijna automatisch kom je dan bij Totem terecht.
Momenteel draai ik met Focal Profile 918 icm de Marantz Pearl Lite set waarvan de PM inmiddels verkocht is.
Nu is mijn vraag of er forumleden de combinatie Totem - Marantz hebben en wat de bevindingen zijn.
De Totem importateur geeft de voorkeur aan Engelse of Amerikaanse versterkers "en zeker geen Japanse" dixit de importateur.
Als het even kan zou ik ook graag advies hebben welke Marantz dan eventueel wel zou passen.
Ikzelf heb de voorkeur voor de PM Pearl (is blijkbaar nog te koop) of de PM-15s2le of misschien de PM-11s2.
Alvast bedankt.
Beetje vreemde conclusie dat je voor downsizen automatisch bij Totem uitkomt, er is echt heel veel meer hoor.
Maar op zich is het een goede keuze, Totem doet het in mijn beleving heel goed op mijn Marantz PM15-S2.
De speakers die je hebt staan (hoogglans zwart?) zijn trouwens ook niet te versmaden, weet niet welke WAF jij hebt
Ik zou er eerst een een zwaardere versterker achter hangen, misschien wil je die Focal's dan helemaal niet meer kwijt
Denk dat de PM KI Lite net te licht is misschien voor deze toch behoorlijke jongens.
Overigens doet Totem het idd ook goed met Rega. Is die nieuwe Brio R niks voor jou, ben je voor zo'n € 700 klaar.
Je bent trouwens altijd welkom om hier een keer te luisteren naar de combinatie Marantz-Totem (Twente)