Citaat van: Tuinpad op oktober 21, 2012, 19:12:10
Beste John,
Die bladen vind ik niet echt objectief.
Heb ze ook nog nooit gebruikt, ik gebruik Audio Magazine
Je kunt die 2 niet met elkaar vergelijken..
In stereo staat ook niet of je de versterker met dat merk box kunt combineren.
Audio Magazine houd daar wel rekening mee, dat andere bladen werken op reclame basis geloof ik graag.
Net als Audio want ook daar staan advertenties in van betreffende apparatuur, net als in een sport blad, of een blad over huizen(dat maakt op die manier elk blad onbetrouwbaar)
En we kunnen het ook omdraaien,
Mijn Marantz PM-15S2 en Kef R700 heb ik samen gekocht voor 1200+2100 euro=3300 euro
Omdat jij niet met die lijsten werkt, welke combinatie is volgens jou beter voor een stuk minder geld?
Want daar gaat het tenslotte om, het budget wat je hebt om dan max kwaliteit te verkrijgen...
Volgens mij had jij het zelf over deze bladen als ik jouw link gebruik en je zegt : Die punten zijn als voorbeeld wat uit de
Audio test is gekomen ga ik ervan uit dat het om dat type blad gaat
Maar MBL staat ook in jouw blad hoor
wat tevens een onderdeel is van de uitgever die ook al die andere bladen onder zijn hoede heeft
Elke hedendaagse versterker kan bijna elke speaker aansturen in een woonkamer maar dit gaan discussies worden van wellus nietus die er zat zijn op dit forum geweest en nog en je hebt voor en tegenstanders
Vind het zelf vreemd dat je keuze aan andere overlaat maar dat is mijn mening, maar misschien is jouw manier wel een die werkt, ben zelf van mening dat er weinig tot haast geen slechte spullen worden gemaakt daar is geen markt meer voor
De speakers en de akoestiek bepalen 95% van een set misschien wel meer, een versterker versterkt alleen maar (anders snel terug brengen want dan is hij stuk als hij er iets bijvoegd) en de bron is zo slecht als de opname is
Keur jouw manier niet af had nog nooit zoiets gehoord alleen en ieder maakt op zijn eigen manier plezier met zijn hobby en weet zeker jij ook
ps:alles boven de 90 punten kan je blind kopen vind ik alleen met speakers ga je meer naar smaak toe of voorkeur