Citaat van: John Wx op september 25, 2012, 00:21:29
er zijn mensen die iets onderbouwen ook op het HT forum en die laat ik in hun waarde, als jij dat lachen vind prima
het is makkelijk om te zeggen een 1 is een 1 en een 0 is een 0 maar ben van mening dat het dus niet zo is, hoe komt die 1 binnen of die 0 daar ben ik geinteresserd in of het ook hoorbaar is moet iedereen zelf uitvinden
heb je zelf als is zo iets gedaan Ron ? je bent altijd zo negatief over kabels dat het oplichters zijn en zakkenvullers
1.
Het gaat er om dat die Marlene D. achteraf ZELF aangeeft de meting fout te hebben uitgevoerd en derhalve ook verschil in resultaten. Meten is voor professionals, niet voor amateurs.
2.
Bij USB gaat het om eenen en nullen, maar...... het transport loopt volgens 'afspraken' en als er een overdrachtsfout wordt ontdekt, dan wordt dat vliegensvlug gecorrigeerd.
In tegenstelling tot audio(stream), die moet precies volgens de klok gaan anders gaat het fout (jitter). De eenen en nullen worden dan op het verkeerde moment gelezen.
Nog mooier is het bij een asynchrone usb-aansluiting: daar wordt het signaal ontvangen, in een buffer gestopt en vervolgens met behulp van de eigen klok netjes verder gestuurd, keurig in het juiste ritme.
Ik ben niet negatief over kabels, maar zeeeeeer kritisch.
En (stelling), als het niet meetbaar is, is het voor de mens ook niet hoorbaar.
Je kunt wel
denken dat je verschil hoort, maar dat is een ander paar mouwen.
ron