Het één is nog maar nauwelijks geïnstalleerd en, nu we toch bezig zijn beginnen we al maar met wat anders .
Voor het onderdeel "gebruiksgemak" een simpel tablet Bluetech MID 700G (android) op proef gekregen als test om eventueel over te gaan tot aankoop van een tablet of wat anders.
Ik dacht me hiermee wat te gaan amuseren en het werken met tablet als bedieningsapparaat
te ervaren.
Ik zou Squeeze commander app. gaan installeren.
En wat hadden jullie gedacht, alsof het hier altijd zo moet zijn ......... wil niet lukken.
Al via verschillende mogelijkheden geprobeerd, wat ik ook doe, elke poging tot downloaden gaat via Google Play en daar houd het dan op, steeds dezelfde melding "U heeft de app Google Play Store app. (het witte app-pictogram met de boodschappentas) niet geopend op uw apparaat met dit e-mail account" enz ......
Wanneer ik op de Tablet naar App. market ga word daar gevraagd om in te loggen, maar dat lukt niet.
Tot mijn grote verbazing valt het me op dat, zodra ik begin met het ww. in te geven, de wireless verbinding uitvalt.
Terug naar fabrieksinstellingen gezet maar ook dat bracht geen oplossing.
'T is duidelijk dat een gewone huis- tuin- en keuken PC gebruiker die ik ben dit niet gaat kunnen oplossen.
Ik kan alleen maar hopen dat , wanneer ik ooit een Nexus of wat anders zal kopen, het daarmee wel zal lukken.