Citaat van: Frederik op oktober 19, 2012, 20:53:11
Zie over de Logitech Squeezebox ook volgend topic: http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,9520.0.html
Vandaag is er een plotse onverwachte wending gekomen wat betreft de keuze die ik zou maken in mijn eerste stappen van het "streamgebeuren".
Een paar weken geleden, toen ik nog niet wist welk systeem het zou gaan worden, puur uit nieuwsgierigheid een "gek" bod gedaan op een Logitech Squeezebox Touch.......echter zonder succes......toestel was reeds gereserveerd en mijn bod werd trouwens geweigerd wat ik zelf niet abnormaal vond.
Ruim een week later kreeg ik een mailtje van dezelfde verkoper dat de vorige koper niet was komen opdagen en hij deed me een voorstel: 180 euro en de Touch zou van mij zijn........mijn tegenvoorstel dat ik had gedaan werd uiteindelijk tot mijn grote verbazing aanvaard ik ben juist de Logitech gaan ophalen.....toestel als nieuw, plastic zit er nog rond, 1 keer gebruikt om te proberen volgens verkoper.
Alles zit erop en eraan, voor 160 euro......goede koop gedaan denk/hoop ik.
Aansluiten kan voorlopig nog niet vanwege werken aan mijn huis die niet vorderen.
Na heel lang wachten is men hier eindelijk begonnen met het plaatsen van nieuwe ramen
en deuren, dit is echter een complete ramp geworden........ramen stuk, deuren gaan niet op slot, glas past niet enz.....Belgische firma (Yprado) die hun ramen laten maken in Roemenië.....echt triestig.
Dit duurt nu al meer dan 6 weken......................om moedeloos van te worden.
Maar jullie zullen begrijpen dat ik wel sta te popelen om toch al wat bezig te kunnen zijn met mijn nieuw "speeltje".......kan ik al iets proberen te installeren?... of wacht ik toch beter tot de hele set kan worden aangesloten (wat nog wel een hele tijd zou kunnen gaan duren).