UD5007 Harde tik hoorbaar DVD lade

Gestart door Bierbraker, augustus 15, 2012, 22:31:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Paul

Misschien zomaar een greep uit de lucht maar kan het niet het beruchte tandwiel zijn waar veel Marantzen last van hebben ? 
Of is dat in deze modellen reeds verbeterd ?  :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Bierbraker

Citaat van: Paul op augustus 16, 2012, 19:18:22
Misschien zomaar een greep uit de lucht maar kan het niet het beruchte tandwiel zijn waar veel Marantzen last van hebben ? 
Of is dat in deze modellen reeds verbeterd ?  :roll:
Zal ik eens eerlijk zijn?

Geef toe dat je voor dikke 600 Euro een megaprul koopt  :cry:

Beeld en geluid is werkelijk fenominaal, maar de constructie en stevigheid  :x

mustang5.0

Als je op die open/close knop druk terwijl hij in een soort van pauze stand staat klopt het dat je 2 keer moet drukken het beeld is ook wat donkerder dan.
Dat is ook zo als je met de afstandsbediening op de knop open/close drukt.
Als je gewoon een DVD, CD of Blue Ray kijkt of beluisterd kan je gewoon op de knop open/close drukken en dan doet, hij het bij mij teminste, in 1 keer.

Met vriendelijke groet Richard.

WimPeu

In het YT filmpje waarbij er tot 2 keer gedrukt moest worden zat geen schijf dus van een pauze stand kan dan geen sprake zijn.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: Bierbraker op augustus 16, 2012, 19:45:58
Zal ik eens eerlijk zijn?

Geef toe dat je voor dikke 600 Euro een megaprul koopt  :cry:

Beeld en geluid is werkelijk fenominaal, maar de constructie en stevigheid  :x

Beeld en geluid is ook bij €100,- players via HDMI fenomenaal (als je set dat tenminste is) de bouw ed zou juist dat verschil in prijs moeten geven. Deze kost nu nog bijna duizend € nieuw. Vind ze persoonlijk veel te duur tov van €100,- dingen. Maar dat is een andere discussie.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op augustus 16, 2012, 20:03:46
Beeld en geluid is ook bij €100,- players via HDMI fenomenaal (als je set dat tenminste is) de bouw ed zou juist dat verschil in prijs moeten geven. Deze kost nu nog bijna duizend € nieuw. Vind ze persoonlijk veel te duur tov van €100,- dingen. Maar dat is een andere discussie.

ik ga poffen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mustang5.0

Citaat van: WimPeu op augustus 16, 2012, 19:59:14
In het YT filmpje waarbij er tot 2 keer gedrukt moest worden zat geen schijf dus van een pauze stand kan dan geen sprake zijn.

Net even geprobeerd en bij mij is dit ook het geval.
Als ik hem na aanzetten gelijk open druk gaat hij open, maar na 1 minuut wachten, zonder schijf, gaat hij op 1 of andere manier toch in een pauze stand, en moet ik 2 keer drukken.
Je hoort hem al het ware opstarten, mischien is dit in een menu uit te zetten?

Met vriendelijke groet Richard.

Marvin

Zet dat ding gewoon onder een ander apparaat, schuift hij ook niet meer.
Ik vind het ook best prul wat er voor zo'n 1000 euro gemaakt wordt tegenwoordig, schandalig eigenlijk.

mustang5.0

Ja ik ben eruit, wanneer je niet 2 keer wilt drukken op de open/close knop moet je de screensaver uit zetten, standaard staat deze aan.
Die schakeld in na 3 minuten, ongeacht of er een schijf in zit ( ff opgezocht in het boekwerk )
Het is ook bijna een computer  frusty

Met vriendelijke groet Richard.

JohnWx

Citaat van: marvin op augustus 16, 2012, 20:18:00
Zet dat ding gewoon onder een ander apparaat, schuift hij ook niet meer.
Ik vind het ook best prul wat er voor zo'n 1000 euro gemaakt wordt tegenwoordig, schandalig eigenlijk.

nee joh 700 euro toch
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Janver

Een Dune Smart B1 speelt hier perfect. Goede dvd/bd speler en een hele goede streamer! Helaas geen SACD's...en niet de looks van een Marantz, maar om voor de looks 500 euro neer te leggen...
Hier kan uw reclame staan!

Bierbraker

Citaat van: marvin op augustus 16, 2012, 20:18:00
Zet dat ding gewoon onder een ander apparaat, schuift hij ook niet meer.

Het apparaat weegt net geen 5 kilo, en wat die vent in het filmpje zegt klopt geen fluit van. Alles gaat schuiven als je er maar hard genoeg tegen aan drukt.

Bierbraker

Citaat van: Janver op augustus 16, 2012, 21:19:40
Een Dune Smart B1 speelt hier perfect. Goede dvd/bd speler en een hele goede streamer! Helaas geen SACD's...en niet de looks van een Marantz, maar om voor de looks 500 euro neer te leggen...
Hij kan wel wat meer dan een 'gewone' BD speler maar hij is voor dat kleine beetje extra stevig aan de prijs. Heb ik er spijt van? Nee! Dat niet, want het beeld en geluid is echt geweldig.

JohnWx

Citaat van: Bierbraker op augustus 16, 2012, 21:23:55
Hij kan wel wat meer dan een 'gewone' BD speler maar hij is voor dat kleine beetje extra stevig aan de prijs. Heb ik er spijt van? Nee! Dat niet, want het beeld en geluid is echt geweldig.

en er staat een merkje op  :angel: vind ik toch altijd een plus punt hoe je het went of keert hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject