UD5007 Harde tik hoorbaar DVD lade

Gestart door Bierbraker, augustus 15, 2012, 22:31:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bierbraker

Als ik de UD5007 aanzet en ik druk op de eject knop, dan is er toch een harde tik hoorbaar bij het opengaan van van de lade . Mag toch niet voorkomen bij zo een relatief duur apparaat  :-(


Marvin

Een tik in de vorm van ergens blijven hangen of gewoon een mechanisme wat start?
Niet dat ik je verder kan helpen hoor, geen verstand van.

Daarbij heb ik al heel lang geen cd-lade meer geopend....  :-P

SB_Marantz

Klinkt mij als een mechanisch defect....
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Bierbraker

Het is geen vorm van blijven hangen, maar gewoon een tik bij het openen. De lade kan je ook gewoon op en neer bewegen  :-o Wel voorzichtig natuurlijk  :-)


Vinnyvinz

Toevallig heb ik ook een UD5007. Net nog speciaal geluisterd, maar die van mij hoor je totaal niet......
Even na laten kijken dus! shutup

JohnWx

Citaat van: Bierbraker op augustus 16, 2012, 05:09:44
Het is geen vorm van blijven hangen, maar gewoon een tik bij het openen. De lade kan je ook gewoon op en neer bewegen  :-o Wel voorzichtig natuurlijk  :-)

dat op en neer bewegen is normaal bij plastiek loopwerken vandaag de dag



die tik ? is wel vreemd weet niet waar je woont maar als je in de buurt van Elst woont kan je zo langs Audioservice
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

De garantietermijn is nog niet verstreken neem ik aan?

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

WimPeu

#8
Hij kon hem voor een mooi prijsje kopen....denk nu te weten waarom... nopompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Bierbraker

#9
Tijd voor een andere bril  :x

Het gaat om de UD7006

Net contact gehad met Hi-Fi Corner en die doen het af als normaal, en dat klopt! Zie filmpje  :-D

EDIT:

Spoel even door 8:55 daar is ook een {{{KLIK}}} hoorbaar, dan ga ik ervan uit dat het zo hoort  :-)


http://www.youtube.com/watch?v=UBSCgkZEmc8

WimPeu

Wie moet er een bril? Topic titel spreekt toch over een UD5007.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Standaard bijna elke keer 2 keer op de open/close knop drukken niet te hard want dan schuift hij naar achteren.... :-(  Waar is de echte Marantz kwaliteit gebleven?  nopompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

SB_Marantz

#12
Die is er al ettelijke decennia niet meer............ :schater: :-D :evil:

Na 1983 is het wat mij betreft:  byebye  CD spelers uitgezonderd (met de CDM loopwerken) hoewel dat Flips spelers waren met een Marantz stickertje erop geplekt.

Ik heb een simpele LG staan die het tot nu toe perfect doet maar wel in de categorie ''tupperware'' valt.  :schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Bierbraker

Citaat van: WimPeu op augustus 16, 2012, 17:06:56
Wie moet er een bril? Topic titel spreekt toch over een UD5007.
Volgens mij moet jij een bril  :-P

Dit is namelijk mijn eigen topic  :-)

Bierbraker

Citaat van: SB_Marantz op augustus 16, 2012, 18:28:06
Die is er al ettelijke decennia niet meer............ :schater: :-D :evil:

Na 1983 is het wat mij betreft:  byebye  CD spelers uitgezonderd (met de CDM loopwerken) hoewel dat Flips spelers waren met een Marantz stickertje erop geplekt.

De eerste CD spelerlade's voor PC's kwamen nog eens retestrak uit de gleuf  :-) Ja niet te geleuven  :wink: