PM KI-Pearl

Gestart door kdt, augustus 05, 2012, 18:57:55

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Citaat van: Niber op november 16, 2012, 19:44:11

Discussie mag, maar hou het leuk. Wat mij betreft mag hier ook wat strenger op gemodereerd worden in de zin van comments schrappen.

Schrappen vind ik wat rigoreus maar misschien een aanvulling geven of een tip ? in het rood of blauw
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Paul

Citaat van: John Wx op november 16, 2012, 20:01:53
Schrappen vind ik wat rigoreus maar misschien een aanvulling geven of een tip ? in het rood of blauw
Kom op John, tis een forum geen ouwe wijven praat groepje die slecht slapen omdat er een komma verkeerd staat.   :gaap: :angel:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

joep

Citaat van: John Wx op november 16, 2012, 18:45:22

op 100 km afstand kan je wel vinden dat superlatieven zwaar overdreven kunnen worden in het algemeen en dat heeft niks met wat voor vorm van jaloezie te maken Joep maar met beide beentjes op de grond en logisch nadenken vind ik

en vaak is het jammer dat reply's op posting niet beantwoord worden

maar kan jij aangeven Joep waar die eventuele vorm van jaloezie zit in een stuk tekst

vr gr John

E.e.a. was niet richting jou persoonlijk John. Maar als je het zo opvat....  o.k.

Ik heb geschreven "Soms krijg ik gewoon het idee dat er een stukje jalousie hier in het commentaar sluipt.". Een in het algemeen gemaakte opmerking. Te vaak zie ik het enthousiasme van een enkeling hier op het forum te pas en te onpas de grond in geboord worden. Is iemand gelukkig met de veranderingen in zijn set en deelt ons zijn bevindingen mee wie zijn wij dan om dat geluk de grond in te boren. Weten we echt alles beter? Hoe hij e.e.a. ervaart en dat dan hier ventileert is toch zijn goed recht. Of zie ik dat helemaal fout?

JohnWx

Citaat van: Paul op november 16, 2012, 20:04:50
Kom op John, tis een forum geen ouwe wijven praat groepje die slecht slapen omdat er een komma verkeerd staat.   :gaap: :angel:

voor mij iets meer als een komma Paul maar wel dank voor je bericht
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: joep op november 16, 2012, 20:23:16
E.e.a. was niet richting jou persoonlijk John. Maar als je het zo opvat....  o.k.

Ik heb geschreven "Soms krijg ik gewoon het idee dat er een stukje jalousie hier in het commentaar sluipt.". Een in het algemeen gemaakte opmerking. Te vaak zie ik het enthousiasme van een enkeling hier op het forum te pas en te onpas de grond in geboord worden. Is iemand gelukkig met de veranderingen in zijn set en deelt ons zijn bevindingen mee wie zijn wij dan om dat geluk de grond in te boren. Weten we echt alles beter? Hoe hij e.e.a. ervaart en dat dan hier ventileert is toch zijn goed recht. Of zie ik dat helemaal fout?

nee zie je helemaal goed Joep maar ik had het ook niet persoonlijk opgevat, maar soms worden enthousiaste ervaringen ook als een waarheid bestempeld

TurboMarco

Tja ....het mes snijd aan twee kanten ,als er gezegd word dat versterker A ongetwijfelt beter klinkt dan versterker B terwijl je aangeeft beide apparaten nooit gehoord te hebben maar puur op basis van het hogere prijskaartje wat daar aan hangt dan is dat blijkbaar ok .

Als er gezegd word dat op basis van specs de versterker A niet of nauwelijks van versterker B zich kan onderscheiden dan komt altijd het argument van ik heb het gehoord en dan is dat zo ,en als je de betreffende versterkers niet gehoord heb mag je dan eigenlijk niks zeggen .

In dat geval word een forum discussieloos en meer een reclamefolder ,zo is dat met de oude Hifi.nl ook gegaan .
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

JohnWx

Citaat van: Marco op november 16, 2012, 23:36:53

In dat geval word een forum discussieloos en meer een reclamefolder ,zo is dat met de oude Hifi.nl ook gegaan .

loop jij al zolang mee  :?

TurboMarco

Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

JohnWx

TurboMarco

Sterker nog ,ten tijde van hifi.nl was er min of meer al een voorloper van het Marantzforum ,dat was Masuji.nl wat gerund werd door Martijn die inmiddels van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn .
Daar zaten voornamelijk Marantz fanboys  :-D en een handvol leden van Hear en hifi.nl  clown1

5.1.4

Philips 75PUS8303

SB_Marantz

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Cornelis1921

stupid Ik was in '77 al een marantzmeeloper.  HB :wink: clown1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Citaat van: Cornelis1921 op november 17, 2012, 20:29:41
stupid Ik was in '77 al een marantzmeeloper.  HB :wink: clown1
Allemaal Marantz pareltjes van het eerste uur.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site