De set van paddyboy1987

Gestart door paddyboy1987, juli 30, 2012, 17:58:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: Zoldar op september 04, 2012, 16:13:35
moet zeggen dat ik het in de bios nu vaak inferieure kwaliteit que beel EN geluid ervaar. Ze zetten de boel zo hard dat het hele systeem over zijn nek gaat. schell hoog wat pijn aan je oren doet. ik heb geen probleem met hoge spl's. bij pink floyd in de arena stonden mijn broekspijpen te waperren, de effecten uit money waren hard en loepzuiver, geen schrijntje vervorming.

ik kijk thuis liever film. nu alleen die SPL's, zuiver naar een hoger plan tillen. Dat kan met een stabielere amp, zeg een onkyo uit de 300X/500x serie of de weg van marvin, geniale mafkees! een PA systeem  HB hello
IJmuiden: Birthplace and home of the genius... :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Perfect_audio

Citaat van: Zoldar op september 04, 2012, 16:13:35

ik kijk thuis liever film. nu alleen die SPL's, zuiver naar een hoger plan tillen. Dat kan met een stabielere amp, zeg een onkyo uit de 300X/500x serie of de weg van marvin, geniale mafkees! een PA systeem  HB hello

Met een Integra AVR èn door mij ingeregeld, krijg je thuis de ultieme bioscoopervaring zoals je nog nooit hebt gehoord. Kom eens luisteren bij mij of bij sommige forumleden.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Zoldar

dat kan er best van komen. nu eerst nog een Integra of Onkyo AVR op MP vinden met Adsy pro.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

WimPeu

Marantz zijn SR-7005/7 heeft ook Pro mogelijkheid
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Perfect_audio

Citaat van: Zoldar op september 06, 2012, 17:35:16
dat kan er best van komen. nu eerst nog een Integra of Onkyo AVR op MP vinden met Adsy pro.

Je wordt op je wenken bediend: http://link.marktplaats.nl/592711727

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Zoldar

thanx. maar ben eigenlijk op zoek naar een AVR met XT32. adsy xt vond ik close-but-no-sigar.

Dan kom je uit op een DTR 80 of onky 5008.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Perfect_audio

Citaat van: Zoldar op september 06, 2012, 21:36:20
thanx. maar ben eigenlijk op zoek naar een AVR met XT32. adsy xt vond ik close-but-no-sigar.

Dan kom je uit op een DTR 80 of onky 5008.

Waar heb je die ervaring opgedaan?
XT32 is ook op de DTR-70.3. Nog eentje op voorraad.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Zoldar

Met de Onkyo TX-NR709. Ga nu niet herhalen wat ik allmaal goed en minder goed aan de XT vond. Maar eerlijk gezged weet ik niet of XT32 dit beter gaat doen. Ik heb het nog niet gehoord. Mischien hoop ik op te veel.

Maar qua amp kon het ook zeker beter dan de 709. En als ik de duik ga nemen in serieurs HT land, wil ik iet wat qua opbouw zich kan meten met de eindrappen in de 5008/9 of integra DTR 80.

Die Integra 70 is toch op de 3008/9 gebaseerd? Ook mooi hoor.

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Perfect_audio

Citaat van: Zoldar op september 06, 2012, 22:39:32
Met de Onkyo TX-NR709. Ga nu niet herhalen wat ik allmaal goed en minder goed aan de XT vond. Maar eerlijk gezged weet ik niet of XT32 dit beter gaat doen. Ik heb het nog niet gehoord. Mischien hoop ik op te veel.

Maar qua amp kon het ook zeker beter dan de 709. En als ik de duik ga nemen in serieurs HT land, wil ik iet wat qua opbouw zich kan meten met de eindrappen in de 5008/9 of integra DTR 80.

Die Integra 70 is toch op de 3008/9 gebaseerd? Ook mooi hoor.

Nee zeker niet, maar ik wil het topic hier niet verder vervuilen. Ik zal morgen een pm sturen.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

paddyboy1987

Na lang geluisterd te hebben was ik niet zo tevreden over mijn front speakers(Mordaunt Short Performance 2). Zelf hou ik wat van modernere house muziek met goeie bassen hello . Deze fronts komen echt wat te kort daarin. alhoewel ik moet zeggen dat de sub het goed opvangt. Ik heb bij W en W audio mijn speakers kunnen ruilen tegen de Focal Chorus 816W(EU1800). Ik heb getwijfeld tussen die focal en de Usher Mini Dancer 1(EU4000,-) Gek genoeg vond ik de goedkopere Focals beter klinken dan de Ushers. Ik vond ze met name meer body hebben, wat voller van geluid..... De surround ervaring van de Ushers was wel echt enorm, net of er een 5.1 aanstond. Qua laag kwamen ze weer wat tekort in mijn beleving.

Zal er binnenkort nog even een nieuwe foto bij zetten, want foto's....... :angel:

Pioneer Kuro PDP-LX5090. |Humax IR5000 |Dune D1 | Front: Focal Chorus 816W | Surround KEF KHT 3005SE | Sub: Sunfire SDS12 |  INTEGRA 70.1 + Audyssey PRO| QNAP TS259+ | Netgear WNDR4500 | Harmony One | Acer A500 tablet (Gejailbreaked)

JohnWx

Citaat van: paddyboy1987 op oktober 23, 2012, 10:57:11
Na lang geluisterd te hebben was ik niet zo tevreden over mijn front speakers(Mordaunt Short Performance 2). Zelf hou ik wat van modernere house muziek met goeie bassen hello . Deze fronts komen echt wat te kort daarin. alhoewel ik moet zeggen dat de sub het goed opvangt. Ik heb bij W en W audio mijn speakers kunnen ruilen tegen de Focal Chorus 816W(EU1800). Ik heb getwijfeld tussen die focal en de Usher Mini Dancer 1(EU4000,-) Gek genoeg vond ik de goedkopere Focals beter klinken dan de Ushers. Ik vond ze met name meer body hebben, wat voller van geluid..... De surround ervaring van de Ushers was wel echt enorm, net of er een 5.1 aanstond. Qua laag kwamen ze weer wat tekort in mijn beleving.

Zal er binnenkort nog even een nieuwe foto bij zetten, want foto's....... :angel:

wat is binnenkort

TTIWWP TTIWWP


Vond/vind ze wel mooi ogen die MS perf. 2
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

paddyboy1987

Dat wel idd..  Maar ze klinken gewoon niet zo vol als een vloerstaander,  en dat vond ik wel een gebrek..  Zeker met muziek met laag
Pioneer Kuro PDP-LX5090. |Humax IR5000 |Dune D1 | Front: Focal Chorus 816W | Surround KEF KHT 3005SE | Sub: Sunfire SDS12 |  INTEGRA 70.1 + Audyssey PRO| QNAP TS259+ | Netgear WNDR4500 | Harmony One | Acer A500 tablet (Gejailbreaked)

JohnWx

Citaat van: paddyboy1987 op oktober 23, 2012, 11:52:30
Dat wel idd..  Maar ze klinken gewoon niet zo vol als een vloerstaander,  en dat vond ik wel een gebrek..  Zeker met muziek met laag

AUB signature aanpasen  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

paddyboy1987

Pioneer Kuro PDP-LX5090. |Humax IR5000 |Dune D1 | Front: Focal Chorus 816W | Surround KEF KHT 3005SE | Sub: Sunfire SDS12 |  INTEGRA 70.1 + Audyssey PRO| QNAP TS259+ | Netgear WNDR4500 | Harmony One | Acer A500 tablet (Gejailbreaked)

paddyboy1987

Nog iets.... Ik ga mijn kamer verbouwen. De tv komt op de grote muur, dit biedt mogelijkheden voor 7.1Hoe zijn jullie ervaringen met front high t.o.v. surround back?
Pioneer Kuro PDP-LX5090. |Humax IR5000 |Dune D1 | Front: Focal Chorus 816W | Surround KEF KHT 3005SE | Sub: Sunfire SDS12 |  INTEGRA 70.1 + Audyssey PRO| QNAP TS259+ | Netgear WNDR4500 | Harmony One | Acer A500 tablet (Gejailbreaked)