Welke merk bekabeling voor Marantz Pearl Lite?

Gestart door Robino, juli 19, 2012, 00:16:14

Vorige topic - Volgende topic

pg

Ja hoor dat ga prima.
Maar wat word verstaan onder goedkoper set?
Of dure kabels?
Ik vind natuurlijk weer alles duur.
Daarom kwa kabels veel tweedehands gekocht.
Mit ga trouwens ook prima met Marantz vind ik.

Mvg,

JohnWx

Citaat van: pg op oktober 07, 2012, 10:57:19
Ja hoor dat ga prima.
Maar wat word verstaan onder goedkoper set?
Of dure kabels?
Ik vind natuurlijk weer alles duur.
Daarom kwa kabels veel tweedehands gekocht.
Mit ga trouwens ook prima met Marantz vind ik.

Mvg,

heb het altijd alleen maar over second hand  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

pg

Ook kwa versterker cd spelers?
Dat kabel gebeuren loop altijd een beetje scheef denk ik hoor.
Ik vind altijd leuk afgeschermd is goed mag wat kosten maar zeker niet veel.
Er zijn er in me omgeving die er aardig wat aan uitgeven.
Met zo'n pearl lite gewoon een leuk kabeltje erachter.
Al is t alleen voor het gevoel.

Mvg,

JohnWx

Citaat van: pg op oktober 07, 2012, 11:23:46
Ook kwa versterker cd spelers?
Dat kabel gebeuren loop altijd een beetje scheef denk ik hoor.
Ik vind altijd leuk afgeschermd is goed mag wat kosten maar zeker niet veel.
Er zijn er in me omgeving die er aardig wat aan uitgeven.
Met zo'n pearl lite gewoon een leuk kabeltje erachter.
Al is t alleen voor het gevoel.

Mvg,

vooral dat laatste, goed gevoel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

kuruki

Citaat van: John Wx op oktober 07, 2012, 10:43:26
Mit en Siltech Kimber kan ook prima op "goedkopere" sets gaat prima

Wat ik hier uit opmaak met mijn lange tenen is dat jij je schrijfstijl aanpast om duidelijk te maken dat mijn
posts inhoudloos zijn (wat ook klopt), indien dit niet het geval mocht zijn, dan zijn er altijd wel regenten Nederlands of moet ik zeggen bachelors die een centje willen bijverdienen.

cz79

Vreemde conclusie, volgens mij zegt JohnWX dat MIT, Siltech en Kimber ook prima kunnen matchen met goedkopere sets, als je een mooie MIT kan kopen voor weinig hoef je je niet druk te maken dat de rest van je set misschien niet in verhouding staat met de nieuwprijs van de kabel

kuruki

Ik begraaf de strijdbijl, dit is hier geen dictee der letteren, sorry.

cz79

Whisper.nl

Citaat van: kuruki op oktober 07, 2012, 13:14:05
Wat ik hier uit opmaak met mijn lange tenen is dat jij je schrijfstijl aanpast om duidelijk te maken dat mijn
posts inhoudloos zijn (wat ook klopt), indien dit niet het geval mocht zijn, dan zijn er altijd wel regenten Nederlands of moet ik zeggen bachelors die een centje willen bijverdienen.

mmm wat zijn de druiven weer lekker zuur.

Je zet stevig in voor de hoofdprijs.

Je komt hier net een paar dagen op het forum kijken en zet een toon neer waar ik zo mijn vraagtekens bij zet.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: kuruki op oktober 07, 2012, 13:14:05

Dan maak je er naar mijn inziens niet veel uit op ?

Zeg alleen dat "dure" kabels ook prima op "goedkope" sets gaan niks meer niks minder

Sterkte met je tenen dan

cz79

kuruki

Het was een arrogante repliek van mij.
Ik hoor niet thuis op fora, ik heb het moeilijk met dit soort van communiceren.
Meer heb ik niet te zeggen, een antwoord is ook niet nodig.

Groet.

JohnWx

Citaat van: kuruki op oktober 08, 2012, 08:10:19
Het was een arrogante repliek van mij.
Ik hoor niet thuis op fora, ik heb het moeilijk met dit soort van communiceren.
Meer heb ik niet te zeggen, een antwoord is ook niet nodig.

Groet.

Dat is ook moeilijk en lastig ligt er aan hoe diegene dat leest

Heb er ook last van gehad maar hier is het een kleinschalig forum en weet je bijna hoe iemand is en kan reageren sommige vinden mij al voorspelbaar  :-(

Niks in vreemd voor de mens en reageren op reageren is ook niet altijd goed en nadeel van fora kan zijn dat je iets laat neer zet en de volgende dag er anders tegen aan kijkt

Dus dit forum is voor iedereen met lange kromme korte tenen

kuruki

JohnWx