Welke merk bekabeling voor Marantz Pearl Lite?

Gestart door Robino, juli 19, 2012, 00:16:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Whisper.nl

Citaat van: kensei op oktober 06, 2012, 18:22:00
Elro speakerkabel van de bouwmarkt 2,5 mm2, ook de kabels met rca aansluiting van dit merk zijn gewoon goed. Daar gaan we weer, zilver goud en wellicht platina en dan is alles in je versterker en je speaker van koper. Daar gaat je effect, laat je niet gek maken door dure audiokabelfabrikanten en hun pretentieuze metingen aan kabels. Alle afwijkingen die ze meten liggen buiten het gehoor-bereik van de mens en vaak buiten het frequentiebereik van je versterker.

Groetjes.

Hoi Lo, zou je eens willen kijken wat het IP adres is van deze poster.

Ik heb zo de indruk dat de Mexicaanse Hond weer terug is.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Paul

Heb het vermoeden dat Leo het in dit topic druk gaat krijgen.   :roll:  :|      clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Whisper.nl

Citaat van: Paul op oktober 06, 2012, 21:41:52
Heb het vermoeden dat Leo het in dit topic druk gaat krijgen.   :roll:  :|      clown1

Ben je mal een IP adres is zo geblokkeerd.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

joep

#48
Citaat van: Whisper.nl op oktober 06, 2012, 21:40:31
Hoi Lo, zou je eens willen kijken wat het IP adres is van deze poster.

Ik heb zo de indruk dat de Mexicaanse Hond weer terug is.

Groet Whisper  byebye

Maak je geen zorgen. Ik weet wel zeker van niet.

Altans vorige week zei hij nog dat hij daar geen interesse meer in had.
Hij heeft wel belangrijkere dingen te doen.

JohnWx

Citaat van: joep op oktober 06, 2012, 21:44:00
Maak je geen zorgen. Ik weet wel zeker van niet.

Altans vorige week zei hij nog dat hij daar geen interesse meer in had.
Hij heeft wel belangrijkere dingen te doen.

klopt zal hij niet doen en op dit moment heeft Harry daar ook geen behoefte aan in het stadium waarin hij zit


vind het wel flauw om Harry zo neer te zetten Whisper hij was fel en kon op en over de rand gaan maar hij kon zelf ook dit soort dingen waarnemen endoe je Harry toch echt te kort mee
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op oktober 06, 2012, 21:43:44
Ben je mal een IP adres is zo geblokkeerd.

Groet Whisper  byebye

omzeilen is niet zo moeilijk  8-)

Maar dat er iets vaags is kan ik helemaal in mee gaan mr. Nordost  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Citaat van: Whisper.nl op oktober 06, 2012, 21:40:31
Hoi Lo, zou je eens willen kijken wat het IP adres is van deze poster.

Ik heb zo de indruk dat de Mexicaanse Hond weer terug is.

Groet Whisper  byebye

Zover gaan mijn rechten niet  :no: :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op oktober 06, 2012, 22:02:41
Zover gaan mijn rechten niet  :no: :-D

geen rechten op uw strepen staan revolutie neem de macht het forum kan toch niet ten onder gaan


hier Radio Baarn einde bericht  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Audiotic

Citaat van: cz79 op juli 19, 2012, 07:42:23
Zilver kan wel, alleen zou ik oppassen met verzilverd.

Ik heb lange tijd SIltech gebruikt en dat ging erg goed met Monitor Audio (RS8), je zou eens kunnen kijken naar Art Speak koperkabel, deze staat op MP voor een nette prijs.
Kan alleen maar uit eigen ervaring zeggen dat Siltech inderdaad de moeite waard is te proberen. Heb eigenlijk alles met New York bekabeld, en dat is voor mij de juiste balans tussen helderheid, precisie en ruimte.
Maar ja, jouw oren kunnen kunnen anders oordelen :-)
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

cz79

Voordeel van de siltech is dat mocht de kabel iet bevallen deze ook zo weer verkocht is, ik gebruik nu een Jantzen solid core kabel en die heeft me erg weinig gekost en doet alles perfect

JohnWx

Citaat van: cz79 op oktober 06, 2012, 22:17:36
Voordeel van de siltech is dat mocht de kabel iet bevallen deze ook zo weer verkocht is, ik gebruik nu een Jantzen solid core kabel en die heeft me erg weinig gekost en doet alles perfect

Yep sommige merken gewoon waarde vast wat in veel hobby's is  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

kuruki

Kimber, Siltech..MIT worden gebruikt voor installaties in de hogere (tot zeer hoge) prijsklasse, Wireworld, QED en VdH o.a. zijn  betaalbaar en kwalitatief ruim voldoende, reken op 10 tot max.20 (wat ik veel vind) procent  van het totale budget voor de totale bekabeling, zelf gebruik ik QED.
Merk op: kabels zijn big business geworden.

cz79

Of gewoon tweedehands kijken, kimber staat vaak te koop en kun je voor heel vriendelijke prijzen al kopen.
Als MIT lekker klinkt gewoon lekker tweedehands op zoek gaan, ik zou zelf ook nog wel eens een MIT willen proberen maar dan geen Terminator versie meer maar een Shotgun S3 ofzo... Maar goed is wel een prijskaartje wat er aan hangt nopompom

JohnWx

Citaat van: kuruki op oktober 06, 2012, 22:40:19
Kimber, Siltech..MIT worden gebruikt voor installaties in de hogere (tot zeer hoge) prijsklasse, Wireworld, QED en VdH o.a. zijn  betaalbaar en kwalitatief ruim voldoende, reken op 10 tot max.20 (wat ik veel vind) procent  van het totale budget voor de totale bekabeling, zelf gebruik ik QED.
Merk op: kabels zijn big business geworden.

Mit en Siltech Kimber kan ook prima op "goedkopere" sets gaat prima
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.