Citaat van: Speeddemon op augustus 21, 2012, 13:30:33
Een Ferrari brengt je ook van A naar B, net zoals een Volkswagen Lupo. 1 keer raden welke ik liever in de stad en welke ik op het circuit wil rijden.
Ze zijn gemaakt voor verschillende functionaliteit en qua prijs ook nog eens vergelijkbaar (de versterkers dan), dus als de 1 allerlei AV decoding/switching extra heeft, is er ergens anders op beknibbeld, nietwaar?
Dat gaat niet op vind ik een auto vergelijk, een versterker of het nu een receiver is of ht receiver ze moeten de weergave doorgeven niks meer niks minder
Stereo blijft stereo daar verander je niks aan en daar zijn normen voor en elke versterker voldoet aan die norm
Maar als er mensen dingen meer of anders horen prima maar wetenschappelijk kan het niet en word nog eens bevestigd door mensen die die dingen zelf ontwerpen zoals de welbekende meneer Walker, niet de eerste de beste
Ga je een vergelijk maken met een "echte" versterker uit de top lijn van de high end merken dan kan ik er nog in mee gaan dat de beste onderdelen gebruikt zijn maar in een SR zitten dezelfde onderdelen als een PM7004 aan cinchbussen tin voor het stereo gedeelte denk zelfs dat het een ontwerp is wat het zelfde is
Maar nogmaals als mensen verschil horen is het prima voor mij maar ga niet zeggen dat het zo is behalve voor diegene
John