dikte speakerdraden

Gestart door erik1950, juli 13, 2012, 08:37:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: jrm op juli 14, 2012, 11:06:01
Open je speaker maar eens......dan worden die draadjes wel heel erg iel.... 8-)

moet altijd me bril opzetten en dan gaat het nog is over is nog kleinere kopere draadjes
dikte zegt niet alles meer de tijdsduur  :angel:

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

jrm

Juist en een goede aansluiting liefst 'naakt' scheelt weer een overgang  :-D

JohnWx

Citaat van: jrm op juli 14, 2012, 11:16:41
Juist en een goede aansluiting liefst 'naakt' scheelt weer een overgang  :-D

liefst schroef ik niks open anders is mijn 99.99% ofc koper weer in waardes gezakt



zag trouwens net een firewire kabel van Profigold van achter de pc vandaan komen (scheen ooit een standaard te worden) staat gewoon op:


Firewire interconnect cable 99,96% oxygen free copper die zijn al realistischer want OFC kan eigenlijk niet bestaan of je moet de uit eindes ook afsluiten maar word verbinden zo moeilijk


Zo zijn er meerdere termen in de audio die iedereen voor lief aan neemt maar niet kunnen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Paul

En je speakers aan lucht haken bevestigen komt de muziek ook beter los, anders krijg je het bekende gordijnen syndroom.  :-D clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

erik1950

mijn eerste artikel is een gebruiksaanwijzing van speakers zelf , fabrikant raad dat aan

Marvin

Wij van WC-eend adviseren WC-eend. :-D

JohnWx

Citaat van: erik1950 op juli 14, 2012, 17:33:11
mijn eerste artikel is een gebruiksaanwijzing van speakers zelf , fabrikant raad dat aan

Je moet niet alles geloven maar 2.5 mm of 4 mm is prima ook voor langere lengtes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Paul

Citaat van: John Wx op juli 14, 2012, 18:51:48
Je moet niet alles geloven maar 2.5 mm of 4 mm is prima ook voor langere lengtes
Geadviseerd door PolAudio en die weten alles.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

erik1950

Dus kom ik tot de conclusie dat het klopt     violent1

JohnWx

Citaat van: Paul op juli 14, 2012, 19:43:40
Geadviseerd door PolAudio en die weten alles.  :wink:

wisten
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950