wat is een goede/geschikte mediaspeler..

Gestart door dennisvz, juni 24, 2012, 08:29:12

Vorige topic - Volgende topic

Marvin

Helpt het als ik een foto van de achterkant post? :-D

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mustang5.0

Citaat van: John Wx op juni 24, 2012, 22:18:07
nee alleen je pincode, en die weet ik 4 x 1 alleen de volgorde ? weet ik niet :lol:

Ohhhhhhh en die wilde ik je net geven  :schater:

Marvin

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Slashhead

IMHO

Belangrijkste specs zijn;

Intel Core i5, versie met ingebouwde grafische processor. Liefst 2de generatie, goed zat en goedkoper dan de nieuwe Ivybridge, en zo hoog mogelijke kloksnelheid. Meerdere cores zijn niet zo spannend voor video rendering.
Het moederbord dat je gebruikt moet een HDMI uitgang hebben. De ingebouwde grafische processor wordt namelijk alleen met dat type moederborden geactiveerd. Via de Intel Core i5 heb je ook DTS MA en Dolby HD.
Voorkeur moederbord (socket 1155) is persoonlijk, maar ik kan je de Asus M-EVO aanbevelen. Deze kun je de fans sturen waardoor de PC heel stil is.
http://www.asus.nl/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8H67M_EVO/

Een videokaart of geluidskaart heb je niet nodig, dat doet de Core i5 allemaal en vaak nog beter ook voor een media systeem.

JohnWx

Citaat van: Slashhead op juni 25, 2012, 18:56:58
IMHO

Belangrijkste specs zijn;

Intel Core i5, versie met ingebouwde grafische processor. Liefst 2de generatie, goed zat en goedkoper dan de nieuwe Ivybridge, en zo hoog mogelijke kloksnelheid. Meerdere cores zijn niet zo spannend voor video rendering.
Het moederbord dat je gebruikt moet een HDMI uitgang hebben. De ingebouwde grafische processor wordt namelijk alleen met dat type moederborden geactiveerd. Via de Intel Core i5 heb je ook DTS MA en Dolby HD.
Voorkeur moederbord (socket 1155) is persoonlijk, maar ik kan je de Asus M-EVO aanbevelen. Deze kun je de fans sturen waardoor de PC heel stil is.
http://www.asus.nl/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8H67M_EVO/

Een videokaart of geluidskaart heb je niet nodig, dat doet de Core i5 allemaal en vaak nog beter ook voor een media systeem.

Wat een raar bord waar moet je diskdrive op doen en maar 1 ide controller stupid

pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Janver

Jongens, jongens....

Vergeten te zeggen: Raspberry Pi!!!!!

Even XBMC installeren!

Deze week mag ik deze bestellen, ontvangst ongeveer eind September.

minder dan 100 Euro gereed!
Hier kan uw reclame staan!

Maurice

Citaat van: Janver op juni 25, 2012, 20:41:27
Jongens, jongens....

Vergeten te zeggen: Raspberry Pi!!!!!

Even XBMC installeren!

Deze week mag ik deze bestellen, ontvangst ongeveer eind September.

minder dan 100 Euro gereed!
dan ben je wel duur uit of niet? Ben benieuwd naar je ervaringen!

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude