wat is een goede/geschikte mediaspeler..

Gestart door dennisvz, juni 24, 2012, 08:29:12

Vorige topic - Volgende topic

dennisvz

Beste Forumleden,

Ik heb eergisteren een nr1402 en 2 Boston Acoustics a250 gekocht. Ik wil deze in de toekomst gaan uitbreiden naar een 5.1 set met een mediaspeler waarbij ik makkelijk films, muziek af kan speler op de set of tv.

Kan iemand mij wat advies geven?  HLP

Alvast bedankt!

thepioneer

Als je een dune mediaplayer koopt en een ipod dan kun je de dune bedienen met de ipod. Er is software zag ik dat je op de ipod je muziek kunt uitzoeken en afspelen zonder dat de tv aan hoeft.

Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Marantz 81

Sonos heeft ook wel mooie systemen vindt ik  :yes:

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juni 24, 2012, 09:38:54
Sonos heeft ook wel mooie systemen vindt ik  :yes:

aha jij gaat voor multiroom in huis en auto  :lol: :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

pameijer

Sonos doet geen video voorzover ik weet  :no:

Wat is je budget? Wat is het formaat van video's dat je af wilt gaan spelen (mkv's, bluray-iso's, xvid)? Heb je een draadloos of een bedraad netwerk? Heb je een iPad/iPhone om als remote of als hub te dienen? Hoeveel ruimte heb je in je kast? Welke apparaten heb je nu al (bv. PS3, computer, NAS etc.)?

Je merkt het:je geeft te weinig info voor een goed antwoord. Maar we komen er wel uit hoor  :yes: byebye
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

thepioneer

Ja want als je bijvoorbeeld een versterker wilt kopen moet je ook eerst weten of je hem in je set kan integreren  clown1
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

JohnWx

Citaat van: pameijer op juni 24, 2012, 10:43:20
Sonos doet geen video voorzover ik weet  :no:

Wat is je budget? Wat is het formaat van video's dat je af wilt gaan spelen (mkv's, bluray-iso's, xvid)? Heb je een draadloos of een bedraad netwerk? Heb je een iPad/iPhone om als remote of als hub te dienen? Hoeveel ruimte heb je in je kast? Welke apparaten heb je nu al (bv. PS3, computer, NAS etc.)?

Je merkt het:je geeft te weinig info voor een goed antwoord. Maar we komen er wel uit hoor  :yes: byebye

ppfffff  u bent weer streng meester Meijer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Beetje maar, of dat altijd echt nodig is ben ik nog niet over uit. :-D

thepioneer

Ik wel. Want dit gaat compleet het doel voorbij.

De vraag is zo duidelijk als je maar krijgen kan. Je kan ook vragen wat zijn vrouw/vriendin mooi vind want dat scheelt ook een hoop gedonder
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

mustang5.0

Citaat van: dennisvz op juni 24, 2012, 08:29:12
Beste Forumleden,

Ik heb eergisteren een nr1402 en 2 Boston Acoustics a250 gekocht. Ik wil deze in de toekomst gaan uitbreiden naar een 5.1 set met een mediaspeler waarbij ik makkelijk films, muziek af kan speler op de set of tv.

Kan iemand mij wat advies geven?  HLP

Alvast bedankt!

Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden die hier gegeven gaan worden.
Ik had de nieuwste Eminent met harde schijf ( maakt best veel lawaai die harde schijf )
Nadat hij 2 keer stuk is gegaan heb ik hem teruggebracht.
Gelukkig kan mijn UD7006 ook .mkv bestanden afspelen  :yes:
Maar zit je iedere keer met een USB-stick aan de voorkant  :eerie:

Met vriendelijke groet Richard.

cz79

Ik gebruik al een tijd de Popcorn Hour C200 en ben er zeer tevreden mee, ruimte voor twee harde schijven (intern 3.5"en 2.5" en een DVD/BR speler)

mustang5.0

Citaat van: cz79 op juni 24, 2012, 14:37:39
Ik gebruik al een tijd de Popcorn Hour C200 en ben er zeer tevreden mee, ruimte voor twee harde schijven (intern 3.5"en 2.5" en een DVD/BR speler)

Deze werd mij ook aangeraden ( of de 300C )
Omdat ik door omstandigheden erg gevoelig ben voor geluidjes zou ik graag vernemen of je de harde schijf hoort?

cz79

Ligt aan de harde schijf natuurlijk, maar een WD Green Caviar maakt erg weinig geluid en je hoort hem nagenoeg niet, je mag hem gerust eens komen beluisteren en bekijken als je wilt

mustang5.0

Citaat van: cz79 op juni 24, 2012, 14:45:25
Ligt aan de harde schijf natuurlijk, maar een WD Green Caviar maakt erg weinig geluid en je hoort hem nagenoeg niet, je mag hem gerust eens komen beluisteren en bekijken als je wilt

Ik ben helaas niet erg mobiel  :no: bedankt voor je aanbod  hello

cz79