wat is een goede/geschikte mediaspeler..

Gestart door dennisvz, juni 24, 2012, 08:29:12

Vorige topic - Volgende topic

Janver

Ding zelf is 35 US; maar er komen nog een behuizing, voeding, sd kaart, USB verdeler om meerdere USB apparaten aan te sluiten, toetsenbord/muis bij. Evt. Nog een echt HD voor storage.

Niet spectaculair maar het tikt wel aan.
Hier kan uw reclame staan!

JohnWx

Dit is een mooie combi  :lol:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Maurice

Citaat van: Janver op juni 25, 2012, 22:50:30
Ding zelf is 35 US; maar er komen nog een behuizing, voeding, sd kaart, USB verdeler om meerdere USB apparaten aan te sluiten, toetsenbord/muis bij. Evt. Nog een echt HD voor storage.

Niet spectaculair maar het tikt wel aan.
Heb je deze onderdelen al?
Een HD zou voor mij niet nodig zijn, enkel een medium waarvandaan ik kan booten (kan geloof ik met SD?) USB verdeler zou handig kunnen zijn, zeker om in eerste instantie toetsenbord en muis op aan te sluiten. Later met SSH beheren en iets van een xbmc app op de telefoon.

Welke distro ga je gebruiken?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Janver

Ik heb de Raspberry vrijdag mogen bestellen inclusief case, sd kaart en voeding. Kostte nu al incl. verzending 62 euro. Toetsenbord,muis en usb verdeler doe ik tzt.

Levering staat gepland voor September. 11 weken levertijd na bestelling; erg populair dit dingetje!

Ik heb dus al even de tijd om te zoeken naar goede software. Maar ik ga zeker Raspbmc proberen en eventueel een werkbare Linux versie zodat ik deze als ' normale ' computer kan gebruiken. Maar even kijken!
Hier kan uw reclame staan!