Set van darkcoot

Gestart door darkcoot, juni 03, 2012, 15:00:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

#15
Als je de ruimte hebt kun je ze beter verder van de muur afhalen ,en de proppen eruit  :-D

Beste is 1 meter van de muur  shutup en je bankstel stuk zeg halve meter van de muur  byebye

Cornelis1921

Citaat van: Marantz 81 op juni 07, 2012, 22:55:25
Als je de ruimte hebt kun je ze beter verder van de muur afhalen ,en de proppen eruit  :-D

Beste is 1 meter van de muur  shutup en je bankstel stuk zeg halve meter van de muur  byebye
Gezien het minimalistische karakter van jouw interieur, Darkcoot, heb jij geen tot zeer weinig last van intervenierende WAF-invloeden, dus lijkt mij dat jij de adviezen van Marantz 81 zonder meer ter harte kunt nemen. :-D
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

darkcoot

Citaat van: Cornelis1921 op juni 08, 2012, 02:05:58
Gezien het minimalistische karakter van jouw interieur, Darkcoot, heb jij geen tot zeer weinig last van intervenierende WAF-invloeden, dus lijkt mij dat jij de adviezen van Marantz 81 zonder meer ter harte kunt nemen. :-D
Groetjes, Cor.

Thx voor de tip. Een meter van de meter gaat niet lukken. Ze staan nu +/- 60 cm van de muur, proppen er inderdaad uit. Daarnaast ben ik een Kimber LS kabel aan het proberen. Klinkt stuk beter in het hoog dan de VDH kabel. Is een kwestie van blijven proberen... :-D

Groet,

Dark
*PM11S3
*SA8003
* Metrum Octave MK2 +USB: heel blij mee
* Spendor A9
* VPI Scout 1.1
*Kimber 8PR LS kabel
*Netgear Readynas
*jRiver
*Xbox one

Whisper.nl

Darkoot,

Niet te snel wisselen van kabel. even twee weekjes doorbijten (regelmatig spelen)

Gun jezelf even de tijd om te wennen aan de sound.

(sommige geloven het wel anderen niet. kijk of het snoer de juiste richting heeft.)

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

darkcoot

Citaat van: Whisper.nl op juni 10, 2012, 20:30:16
Darkoot,

Niet te snel wisselen van kabel. even twee weekjes doorbijten (regelmatig spelen)

Gun jezelf even de tijd om te wennen aan de sound.

(sommige geloven het wel anderen niet. kijk of het snoer de juiste richting heeft.)

Groet Whisper

Heb de VDH's 1,5 week geluisterd (en ik luister veel.....elke avond paar uur en in het weekend meer).....maar kon er niet aan wennen....   Richting van de kabel heb ik niet op gelet:eerie:

De kabel die ik nu heb ga ik ook 1 a 2 weken luisteren....ik wil inderdaad niet over 1 nacht ijs gaan. Als de speakerkabels maar een paar euro zouden zijn zou het mij nog zo veel boeien...... :evil:

Groet,

Dark
*PM11S3
*SA8003
* Metrum Octave MK2 +USB: heel blij mee
* Spendor A9
* VPI Scout 1.1
*Kimber 8PR LS kabel
*Netgear Readynas
*jRiver
*Xbox one

xander32

Citaat van: darkcoot op juni 10, 2012, 20:51:30
.... De kabel die ik nu heb ...
Groet,

Dark
Welke kabel betreft het ¿

darkcoot

Citaat van: xander32 op juni 10, 2012, 21:02:43
Welke kabel betreft het ¿

Ik heb nu de Kimber 8PR
*PM11S3
*SA8003
* Metrum Octave MK2 +USB: heel blij mee
* Spendor A9
* VPI Scout 1.1
*Kimber 8PR LS kabel
*Netgear Readynas
*jRiver
*Xbox one

xander32

Citaat van: darkcoot op juni 10, 2012, 21:19:41
Ik heb nu de Kimber 8PR
Kimber heeft wel mooie (goede) kabels.

darkcoot

Citaat van: xander32 op juni 10, 2012, 21:22:28
Kimber heeft wel mooie (goede) kabels.

Tot nu heb ik het gevoel dat ze iets meer sprankelen in het hoog tov de VDH (weet niet meer welk type dat was)....

Mooi qua uiterlijk....absoluut niet......ben blij dat ik geen vrouw ben, anders had ik ze moeten inruilen voor kabels die in een plakplintje passen....  :roll:

Groet,

Dark
*PM11S3
*SA8003
* Metrum Octave MK2 +USB: heel blij mee
* Spendor A9
* VPI Scout 1.1
*Kimber 8PR LS kabel
*Netgear Readynas
*jRiver
*Xbox one

Whisper.nl

Citaat van: darkcoot op juni 10, 2012, 21:30:21
Tot nu heb ik het gevoel dat ze iets meer sprankelen in het hoog tov de VDH (weet niet meer welk type dat was)....

Mooi qua uiterlijk....absoluut niet......ben blij dat ik geen vrouw ben, anders had ik ze moeten inruilen voor kabels die in een plakplintje passen....  :roll:

Groet,

Dark

FF naar de Nordost Flatline zoeken dan.

GRoet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

darkcoot

Citaat van: Whisper.nl op juni 10, 2012, 21:31:39
FF naar de Nordost Flatline zoeken dan.

GRoet Whisper

Die doen hun naam eer aan... :-D
*PM11S3
*SA8003
* Metrum Octave MK2 +USB: heel blij mee
* Spendor A9
* VPI Scout 1.1
*Kimber 8PR LS kabel
*Netgear Readynas
*jRiver
*Xbox one

darkcoot

Zo....gisteren de Kimber leenkabel omgeruild voor de (voorlopig) definitieve. Ik had zelf nog banaantjes, die heb ik er ff aangezet......Alhoewel ff.......Ik heb 64 kabeltjes moeten strippen....Kreeg er bijna een lamme arm van :roll: :-o

Nu weer genieten... :-D

*PM11S3
*SA8003
* Metrum Octave MK2 +USB: heel blij mee
* Spendor A9
* VPI Scout 1.1
*Kimber 8PR LS kabel
*Netgear Readynas
*jRiver
*Xbox one

WimPeu

Citaat van: darkcoot op juni 17, 2012, 12:43:57
Zo....gisteren de Kimber leenkabel omgeruild voor de (voorlopig) definitieve. Ik had zelf nog banaantjes, die heb ik er ff aangezet......Alhoewel ff.......Ik heb 64 kabeltjes moeten strippen....Kreeg er bijna een lamme arm van :roll: :-o

Nu weer genieten... :-D



64?  :-o. Heel apart, als het maar klinkt. Je hebt iig een mooie set.

Die PM15 begint wel erg populair te worden zeg. notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

darkcoot

Citaat van: WimPeu op juni 17, 2012, 14:32:17
64?  :-o. Heel apart, als het maar klinkt. Je hebt iig een mooie set.

Die PM15 begint wel erg populair te worden zeg. notworthy

Het zijn 2x8 sniertjes in elkaar getwist....en dan aan de versterker en de speaker kant= 64..  8-)

Set is inderdaad mooi.... alles zilver. Wil eigenlijk een ugrade naar de PM11s3, omdat ik begrepen had dat die ook een power direct in schakeling krijt. Jammer dat alles er op wijst dat deze niet in zilver gaat komen.....snap ik echt niet van Marantz violent1

Heb ik straks zilver en zwart gecombineerd.....ziet er niet uit... :-o :-(

Voorlopig maar ff afwachten...
*PM11S3
*SA8003
* Metrum Octave MK2 +USB: heel blij mee
* Spendor A9
* VPI Scout 1.1
*Kimber 8PR LS kabel
*Netgear Readynas
*jRiver
*Xbox one

WimPeu

Jouw PM heeftbtoch ook een power direct? Of wil je gewoon meer vermogen? Als je meer kwaliteit wilt zou ik eerder een SA11 zien te scoren. Gaat er een wereld open.  :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES