Nou werd het voor mij ook eens tijd om mijn set te posten.
Het is een redelijk simpele set, maar wat wil je als student zijnde
Eerst even wat geschiedenis van voorgaande sets:
Sony DAV-DZ170 (2006)Mijn eerste setje, destijds gekocht voor 299,- euro
Stelt natuurlijk niets voor maar op die leeftijd wist ik niet beter
Onkyo HT-S3105 (2009)3 Jaar later deze set gekocht, de set bestond uit de volgende apparaten:
Onkyo HT-R340 (Receiver)
Onkyo DV-SP405 (DVDspeler)
Onkyo HTP-318 (Speakers
Onkyo + Jamo S426 HC3 (2010) Een jaar later heb ik de dvdspeler verkocht omdat ik deze vrijwel niet gebruikten.
Heb de TV vervangen en al mijn illegale DVD's en CD's de deur uit gedaan.
Verder heb ik de speakers weg gedaan en vervangen voor de Jamo S426 HC3 set.
Heb direct ook een standalone cdspeler gekocht. Mijn eerste Marantz de CD6000.
Pioneer A-447 + Jamo S426 (2011)Jaar later van iemand de Pioneer A-447 versterker gekregen. Was hem eerst niet van plan te gebruiken omdat het enkel stereo was maar eenmaal aangesloten was ik zo onder de indruk dat ik besloot hem te houden. Ben afgestapt van Surround en helemaal voor Stereo gegaan. Heb de center en surround speakers daarom verkocht.
Verder is er een Dual CS415-2 platenspeler bij gekomen en ben ik begonnen met het verzamelen van LP's
Heb toen een systeem gemaakt om er een aantal aan de muur te hangen.
Huidige Marantz set (2012)Omdat ik heel erg fan was van het uiterlijk en de prestaties van de Marantz CD6000 besloten om meer Marantz apparaten te kopen. Na kort een DV4100 en ST4000 te hebben gehad ben ik overgestapt op een volledige 6000 serie. enkel de platenspeler is nogsteeds de Dual.
Marantz PM6010 Ose KI
Marantz CD6000
Marantz DV6200
Marantz ST6000 (staat nu tijdelijk een st4000 omdat de 6000 stuk is)
Dual CS415-2
Jamo S426
Foto's van de huidige set volgen spoedig. Op het moment moet er een nieuw Hifi meubel komen en ben ik aan het kijken voor vervanging van mijn Jamo speakers.