Pioneer SX-450

Gestart door erik1950, april 19, 2012, 22:04:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik1950

Nu nog een Pioneer SX-450 zal volgende week binnen komen , van die vind ik gemakkelijker om fiches in te steken van achter  met dat horizontaal bord, zo moet  je niet helemaal over dat apparaat gaan hangen om die stekkers in  te steken



Uploaded with ImageShack.us

JohnWx

zet effe typenummer in het topic is wat overzichtelijker Erik
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik1950

heb hem net binnen gekregen  , hij is  in mooie staat , alleen jammer dat de verlichting bij aan doen flikkerde maar na een tijd stabiel werd , je zou haast denken dat ie  moet opwarmen nu nog eens proberen hoe ie het doet , is makkelijk aan te sluiten  vanachter met dat horizontaal bord






HAL9000

En deze  Erik,   Ik heb hem net klaar.


Pioneer Sx-1050 

Ik heb eventueel ook foto's  van  1010  en 1250.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

erik1950

Dat is van een hogere reeks ,  denk ik , inmiddels heb ik hem een aangelegt  antenne simpel  draadje gebruikt  , maar daar komt niets uit zelfs geen halve zender , alleen is het  een mooi toestel , tot nu toe

HAL9000

Citaat van: erik1950 op mei 04, 2012, 06:12:35
Dat is van een hogere reeks ,  denk ik , inmiddels heb ik hem een aangelegt  antenne simpel  draadje gebruikt  , maar daar komt niets uit zelfs geen halve zender , alleen is het  een mooi toestel , tot nu toe

Voeding zal  defect zijn.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

erik1950

#6
Ik heb hem geprobeerd als versterker voor cd en hij speeld perfect kan zelfs een turner aan aux leggen, het is een krachtige versterker ,dat kan ik zeker zeggen , met mooie bassen en scherpe tonen
ondertussen heb ik toch muziek eruit gekregen op de radio maar met veel ruis

SB_Marantz

Dat is een lenige turner dan....
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

erik1950

Is tuner versterker he , nu dat de radio niet werkt is nog zo erg niet leg er een andere tuner aan en je hebt radio

JohnWx

Dan is het vanaf heden een geen receiver maar een mooie versterker

type is niet SX maar gewoon een A-450 geworden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik1950

A of SX maakt voor mij niet veel uit , ik denk dat die ruis te maken heeft met de stereo , denk dat de stereoontvangst te zwak is

Paul

Citaat van: erik1950 op mei 09, 2012, 19:12:38
A of SX maakt voor mij niet veel uit , ik denk dat die ruis te maken heeft met de stereo , denk dat de stereoontvangst te zwak is
Een buiten antenne kan een optie zijn, al is het maar een eenvoudig dipooltje.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Moet toch minimaal Radio Vrij Nederland kunnen ontvangen  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik1950

maar een probleem is,  de stekker van  zo een antenne past niet op die oudere radio's bestaat er  daar een aanpassing voor

NICOR

erik je gaat nog een museum kunnen beginnen  :schater: