Dynamic Experience 2 - Breaking Silence by STS-Digital

Gestart door cz79, april 10, 2012, 21:26:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

#75
 stupid Mooi wark*, Madvillain! HB

* Ik bedoel: Mooi filmpje met dito muziek.
Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Arden

Citaat van: renes59 op april 15, 2012, 21:22:16
Het is ook maar net welke muziek je mooi vindt. Als je oude jazz en blues ( 30er tot 60er jaren) mooi vindt dan doet de kwaliteit er niet zo toe, die is er gewoon niet zo vaak. Kwaliteit is belangrijk maar niet zo dat ik dan muziek uit ga sluiten, het is mooi meegenomen.
En wat is goede kwaliteit?, dat is niet voor iedereen hetzelfde.

Hier heb je een voorbeeld van hoe ze het in die tijd ook konden doen...


http://www.youtube.com/watch?v=v1yYJc1_LMU

Ga maar eens zoeken op mono jazz eind jaren 50. Geniale stukken, zowel uitvoerend als opgenomen!
Nec scire fas est omnia.

Let op! Zakelijk deelnemer!

MadVillain

Citaat van: Cornelis1921 op april 16, 2012, 04:04:01
stupid Mooi wark*, Madvillain! HB

* Ik bedoel: Mooi filmpje met dito muziek.
Cor.

Niet gedacht dat laatstgenoemde artiest in de smaak viel :-)

cz79

Citaat van: Arden op april 16, 2012, 08:50:31
Hier heb je een voorbeeld van hoe ze het in die tijd ook konden doen...


http://www.youtube.com/watch?v=v1yYJc1_LMU

Ga maar eens zoeken op mono jazz eind jaren 50. Geniale stukken, zowel uitvoerend als opgenomen!

Mooi is die he! Is er een CD van hen waar dit nummer op staat? Ik heb wel een verzamelCD waar enkel dit nummer op staat maar zou graag een CD van Illinois Jaquet hebben

Arden

Citaat van: cz79 op april 16, 2012, 15:44:03
Mooi is die he! Is er een CD van hen waar dit nummer op staat? Ik heb wel een verzamelCD waar enkel dit nummer op staat maar zou graag een CD van Illinois Jaquet hebben

Alstem... KLIKKERDEKLIK

Wil je het echter écht goed doen, moet je hem op vinyl zien te scoren, en dan met een mono elementje afspelen. Kan stereo nog een puntje aan zuigen...
Nec scire fas est omnia.

Let op! Zakelijk deelnemer!

cz79

Als ik het dan goed wil doen zal ik toch echt eerst een draaitafel aan moeten schaffen, misschien een mooi nummer voor DE3?

JohnWx

Citaat van: cz79 op april 16, 2012, 16:48:11
Als ik het dan goed wil doen zal ik toch echt eerst een draaitafel aan moeten schaffen, misschien een mooi nummer voor DE3?

niks voor jouw met dat geknetter en dan ook nog mono  :-)

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

Nee ik vindt dat echt mooi, maar ik heb twee kleine vikings hier thuislopen, dus ik denk niet dat een draaitafel een lang leven beschoren is.

Hetzelfde geldt voor een paar mooie Elektrostaten (Martin Logans), die komen er zodra de kinderen wat groter zijn, ik vindt die ML's namelijk echt fantastisch qua geluid, maar iets minder praktisch met kinderen (althans in de woonkamer)

JohnWx

Citaat van: cz79 op april 16, 2012, 18:52:04
Nee ik vindt dat echt mooi, maar ik heb twee kleine vikings hier thuislopen, dus ik denk niet dat een draaitafel een lang leven beschoren is.

Hetzelfde geldt voor een paar mooie Elektrostaten (Martin Logans), die komen er zodra de kinderen wat groter zijn, ik vindt die ML's namelijk echt fantastisch qua geluid, maar iets minder praktisch met kinderen (althans in de woonkamer)

je kan er een op de muur maken met een beugel is eigenlijk ook het beste


http://www.targethifi.co.uk/vw1.html


opgelost  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

Ja kan, maar dan moet ik weer allemaal platen gaan kopen :-D Nee ik geloof dat het fantastisch is maar blijf wel lekker bij de cd

Cornelis1921

Citaat van: Arden op april 16, 2012, 16:21:13
Alstem... KLIKKERDEKLIK

Wil je het echter écht goed doen, moet je hem op vinyl zien te scoren, en dan met een mono elementje afspelen. Kan stereo nog een puntje aan zuigen...
HB notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: cz79 op april 16, 2012, 20:12:37
Ja kan, maar dan moet ik weer allemaal platen gaan kopen :-D Nee ik geloof dat het fantastisch is maar blijf wel lekker bij de cd

STS heeft een lp
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79