[1 april] We zijn gehackt! (Vreemde logboekmeldingen, problemen?)

Gestart door Maurice, maart 26, 2012, 13:20:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niber

Citaat van: i2Paq op april 02, 2012, 17:00:32
Nee, en voor je het weet krijgen we de echter hackers achter dit forum aan wegens misbruik van pastebin.

Dat zou pas echt een grap zijn!

Ben je in het echt ook zo gefrustreerd?  :zzz:

Nogmaals Maurice, erg geslaagd!! Moest er vanmiddag nog even met een glimlach aan terug denken...  notworthy
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Maurice

 :-D

En voor degenen die hem niet zo geslaagd vonden, ik zal deze noooooit meer doen  :angel:
Overigens blijft het advies staan om periodiek een ander wachtwoord te nemen. Ook om voor elke site en elke login een ander wachtwoord te gebruiken.
Elke (ja elke) website kan gehacked worden en zelfs van enorm beveiligde sites wordt informatie gestolen, zie het nieuws waar geregeld van dit soort nieuws voorbij komt. Door voor elke site een ander wachtwoord te kiezen maak je het mensen onmogelijk om de gelekte informatie op andere sites te misbruiken.

Voor de goede orde: ik kan wachtwoorden niet zien, deze zijn versleuteld opgenomen in de database. Wel kan ik indien gewenst een ander (tijdelijk) wachtwoord invoeren. Dus mochten jullie een keer je wachtwoord zijn vergeten en de link "wachtwoord vergeten" in het inlogscherm over het hoofd zien, dan kan ik altijd nog iets redden ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

pietjepc

Gelukkig niet online geweest, afgelopen dagen. Had anders waarschijnlijk ook een lastig wachtwoord gehad :-D
Maurice, hulde voor de, als ik het zo teruglees, geslaagde grap notworthy
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

jrm

Grrr, dit was wederom een geloofwaardige grap!

Kan er zeker om lachen!

MadVillain

Kom niet vaak meer hier. Maar hij is weer goed! 2 jaar geleden had Maurice ook een leuke 1 april grap uitgehaald met ik dacht een tv uitzending?


still life

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300


bramdg

Citaat van: MadVillain op april 10, 2012, 21:22:00
Dankjewel!  notworthy

ja zeg wel ...erg lang geleden ...........was je laatste post niet iets met een foto van je nieuwe exotische versterker .....hoe is het daarmee ?
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Jeroen

Citaat van: MadVillain op april 10, 2012, 21:22:00
Dankjewel!  notworthy

Even ontopic maar ik probeer madvillian een mailtje te sturen maar ik krijg de melding dat zijn mailbox vol zit, sorry weet even niet waar ik dit moet melden.
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

MadVillain

Ff mijn rotzooi opruimen. Zit dik over de quota heen :-)
Komt omdat ik donateur af ben :-)

Cornelis1921

Citaat van: MadVillain op april 10, 2012, 22:00:15
Ff mijn rotzooi opruimen. Zit dik over de quota heen :-)
Komt omdat ik donateur af ben :-)
Ja joh, ruim je rotzooi eens op! :wink: clown1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

MadVillain

Citaat van: bramdg op april 10, 2012, 21:26:44
ja zeg wel ...erg lang geleden ...........was je laatste post niet iets met een foto van je nieuwe exotische versterker .....hoe is het daarmee ?

Hij bevalt erg goed! Het is een erg clean geluid. Maar bij mijn toch al zwak in het laag klinkende speakers kan het met bepaalde tracks erg kaal klinken. Maar dat is extra gedaan ivm mn onderburen. (houten vloer....) Voor af en toe wat laagfundament zit ik aan een sub te denken. Maar eerst een erg goede dac

bramdg

#117
Citaat van: MadVillain op april 15, 2012, 22:23:59
Hij bevalt erg goed! Het is een erg clean geluid. Maar bij mijn toch al zwak in het laag klinkende speakers kan het met bepaalde tracks erg kaal klinken. Maar dat is extra gedaan ivm mn onderburen. (houten vloer....) Voor af en toe wat laagfundament zit ik aan een sub te denken. Maar eerst een erg goede dac

Ja bass en treble bijregelen zit er echt niet in hé  :-) ..... hoe klinkt hij in jouw oren tov je PM95 bakbeest ?

Ik heb hier echt nog geen behoefte gehad iets bij te regelen .... tja miss wel al paar keer bij een obscure bootleg  :angel:

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

MadVillain

Hij klinkt wat meer laidback en een stuk neutraler dan de pm95. De pm95 heeft veel meer power en is wat meer aangezet in het laag.
Verder geeft de buizenbak alles een stuk gelaagder weer, je kan alles nog een stuk beter onderscheiden. Microdetails zijn een stuk beter waar te nemen en ja het is weer een stuk breder/ruimtelijker.

Va de PM95 worden komende week nette foto's gemaakt. En zit er over te dubben om hem te verkopen. Af en toe terugswitchen is wel zo leuk :-D

bramdg

Ja alles klinkt toch ook wat eerlijker dan men pm17.
zonder toeters en bellen

En hier ook zeker het verschil dat ik meer details hoor
en blijft ook mooi overeind zuiver klinken als ik eens over 12u draai ..... (dat was soms wel eens het probleem met de pm17).

Ik zou persoonlijk toch wel de PM95 houden  :yes: zoals je zegt leuk om te switchen en zeker als je eens avondje wil uithalen en lekker diep wil gaan  HB  pompom

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart