Beste mensen,
Ik ben nieuw op het forum dus vergeef me alstublieft als ik op de verkeerde plek een topic open.
Op dit moment ben ik in het bezit van een Pioneer A-447 geïntegreerde stereo versterker.
Daar bij heb ik staan een Marantz ST-6000 tuner en een Marantz CD-6000 cd speler.
Nu ben ik aardig tevreden over de Pioneer versterker maar ik vind de kwaliteit van de phono wat tegenvallen en ik ben tevens wel toe aan iets nieuws. Graag zou ik een versterker willen die ik kan matchen met mijn Marantz tuner en cd speler.
Nu sprak ik toevallig met een collega over audio apparaat en hij vertelde mij dat zijn broer een Marantz PM6010 Ose /KI heeft staan welke hij weg gaat doen (hij wist niet zeker of het een Ose of KI was dat liet hij nog even weten) Nu kan ik deze voor een zeer leuke prijs overnemen.
Graag wil ik de speler gaan beluisteren maar zijn broer woont zo'n 210km van mij vandaan dus dat rij je niet heen en weer in een uurtje.
Nu is dus mijn vraag aan jullie, wie is er bekend met de PM6010 Ose of KI en kan mij er wat over vertellen. En denken jullie dat het qua geluid een verbetering is op mijn Pioneer A-447.
Alvast bedankt