Niet over zeveren, gewoon beiden kopen.
Ik heb de CD6003 en de NA7004. Beiden klinken super en gebruiken als ik me niet vergis dezelfde DAC's.
Of er nu een scherp kantje of niet aan zou zitten in het hoog ... who cares. Volgens mij is het gewoon iets dat tussen je oren zit.
Sorry maar van dat miereneuken krijg ik het soms wel eens ........
Niet vergeten dat de NA7004 nog steeds niet in staat is om FLAC gapless af te spelen.
Hier heeft een CD dus een groot voordeel t.o.v. de NA. Daarom gaat de CD hier nog steeds héél véél op
Ik doe het persoonlijk net omgekeerd. Ik tracht flac's of mp3's te bemachtigen van iets dat me wel leuk lijkt ... ik koop het dan eventueel op CD .... en als ik véél zin heb rip ik ze dan wel eens naar FLAC.
Ik doe dit om nu toch nog een mooie verzameling CD's te kunnen aanleggen ... als back-up .... tegen dat de CD ooit zou verdwijnen.
De NA7004 vind ik super omwille van zijn DAB radio ontvangst hier (streek Gent in Belgie), staat echt wel dagelijks uren op. Ook de kwaliteit waarmee hij internetradio afspeelt, ik heb hier en daar nl. wat prémium accounts bij die dingen, klinkt héél goed.
Spotify Prémium op de laptop via de USB-IN op de NA7004 ... nog zoiets ... super gewoon