oude glorie doen opleven

Gestart door NICOR, maart 02, 2012, 23:22:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

NICOR

Kan er iemand mij aub eens zeggen hoe ik het frontpaneel van men marantz moet opblinken weet niet echt wat te gebruiken dank bij voorbaat

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

Alle knoppen eraf, vol pot knop zit met inbus vast 2x  , 4 boutjes los, en 2 moertjes achter de rec out en vol knop dacht ik, zie je vanzelf.
Frontpaneel eraf halen enz enz.

Afwasmiddel,warm water en een spons doen wonderen. (geen schuurspons!!)

Daarna met een niet pluizende doek droog maken.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Paul

Offtopic: Toen ik de naam van dit topic zag gingen m,n eerste gedachte naar een oud mannetje die aan de piemelpil ging.  :roll:

Onntopic maar weer  ....................   :lol:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Citaat van: Paul op maart 03, 2012, 17:06:29
Offtopic: Toen ik de naam van dit topic zag gingen m,n eerste gedachte naar een oud mannetje die aan de piemelpil ging.  :roll:

Onntopic maar weer  ....................   :lol:

:schater:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jrm


jowa