Marantz 2238b

Gestart door NICOR, maart 02, 2012, 19:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NICOR

bMarantz Model 2238B Tuner-versterker. is dit de moeite om deze te repareren?Topmodel of de moeite niet waard!

Paul

Citaat van: NICOR op maart 02, 2012, 19:45:16
bMarantz Model 2238B Tuner-versterker. is dit de moeite om deze te repareren?Topmodel of de moeite niet waard!
2238B is een mooie vintage receiver met genoeg aansluitmogelijkheden zoals een phono pre wat helaas op de huidige receivers vaak ontbreekt.
Uit je vraag kan ik niet opmaken wat er aan de receiver defect is, kan van alles zijn van een simpele zekering tot een defecte eindtrap / slechte soldeerbindingen of verzin het zelf maar.
Een juiste omschrijving van het defect kan de techneuten verder helpen, voor mij lijkt het zeker de moeite waard om er naar te laten kijken met nogmaals een duidelijke omschrijving van de klacht om een inzicht van de reparatie kosten te krijgen.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

@NICOR, misschien wel zo netjes om op een antwoord te reageren als je een vraag stelt en men is hier genegen om je verder te helpen.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

NICOR

Sorry,hij speelt niet stabiel,dit lijkt me het beste voor het probleem te omscrijven,krakingen in de boxen?

jrm

Ik heb zelf een 2226B laten reviseren door hal en vindt deze receivers errug goed klinken!

Dus als je de 'looks' mooi vindt, dan is het zeker de moeite waard om deze te laten reviseren.

SB_Marantz

Apparaten hebben nu eenmaal onderhoud nodig.

Wat er precies aan de hand is zal bekeken moeten worden.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Inderdaad,  En bij een 1300DC  veel meer dan bij een 2238B  redface

pompom
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

Denk dat je wel effe zoet bent met een 1300dc inderdaad.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

NICOR

Zoet niet echt,kheb nu al een pm aangekocht voor een spotprijs,nu nog kijken voor een deftig sterio reciver notworthy

SB_Marantz

Zoekt en gij zult vinden!  byebye
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SB_Marantz

Al wat meer gevonden ondertussen??  HLP
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

NICOR

Verbeterd met de dag ken een goed adress gevonden voor leuke spullen,kwaliteit tot en met en dat knopje voor op men dc is de perfectie,

SB_Marantz

Dat knopje ga ik je schenken, how about that?  :-)
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

NICOR

wow man wat een vrijgevigheid bij mij kan je niets kopen hoor?de koffie zal dan wel te betalen zijn he

SB_Marantz

Het is maar een knopje hoor.

Maar zul je net zien dat ik hem zelf ooit nog nodig heb  LOL

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM