Gast, moest je nou echt 4 LOSSE fokkin' berichtjes plaatsen om NOG meer denigrerend te doen?
1)Waarom zou ik jou referenties moeten geven? Jij neemt blijkbaar toch niets voor waar aan. Sterker nog, Who the F are you anyway?
2) Ik maak niemand belachelijk om z'n uiterlijk. Een beetje satire rond stereotypen wordt door jou gigantisch opgeblazen.
3) Ik gebruik de term WETENSCHAP wanneer het om fysieke beperkingen gaat van een auto, en jij begint weer over NAD vs. Marantz. WTF?!
4) Weet je, ik zou je bijna in je laatste post gelijk kunnen geven, ware het niet dat ik zelfs de titel Bachelor of Music mag voeren. Naast meerdere decennia LUISTEREN, MAAK (dus speel én componeer) ik al bijna 20 jaar muziek, dus ga mij alsjeblieft niets vertellen over beleving.
Speaking of which, jij hebt het over iets NIET TASTBAARS/KWANTIFICEERBAARS als 'beleving' om argumenten van mij te ontkrachten, maar je verwacht wel dat ik anderzijds argumenten wetenschappelijk onderbouw.
Zegt het woord hypocriet je iets? Ik ben d'r klaar mee, kerel.
Waarom draai jij eigenlijk met Chario/Sony? Toch niet omdat het beter klinkt dan merk X? Kun je onderbouwen WAAROM?