Uit dankbaarheid voor jullie goede raad zet ik hier mijn prulletjes even neer:
als hart van mijn installatie heb ik een Marantz sr6004 staan. Ik heb voor deze gekozen om een beetje op het budget te bezuinigen. Ook had ik de extraatjes van de 6005 en 6006 niet echt nodig.
De Marantz stuurt een stel magnats aan. Als fronts heb ik de Vector 207 die vrij groot zijn voor in mijn slaapkamer van nog geen 4 op 4. Maar ik ben zeer tevreden met het geluid dat hier uitkomt !! Diepe bassen en het hoog gaat niet overheersen (wat ik persoonlijk het aangenaamste vind). Verder heb ik als center de Vector 213 die een tijd gediend heeft als stereo-speaker. Ook deze voldoet ruim aan mijn verwachtingen. Als rearspeaker/surroundspeaker/of hoe je het ook wilt noemen, heb ik de vectors 201. Deze waren dan weer eerder teleurstellend. Het geluid komt hier wel helder uit, maar de lage tonen komen bij deze speakers niet tot hun recht. Vandaar ook dat ik de 213 mee gebruikte bij de tijdelijke stereo installatie (ik moest iets langer wachten op mijn zuiltjes).
De dvd/hardeschijf speler is een medion life p70007. Die voldoet waarvoor hij dient. Ik heb deze met een HDMI-kabel aangesloten op de Marantz.
Over de tv kan ik niet veel kwijt. Dit is momenteel nog een oude crt-bak. Maar deze zal dit jaar ergens plaats maken voor een philips/LG/samsung van 32 of 40 inch (daar ben ik nog niet volledig uit).
Foto's komen later nog, eerst de boel hier een beetje op orde brengen.
Bij deze wil ik iedereen nog bedanken die mij aan dit heerlijke setje heeft geholpen.