Hallo Norman,
Dat schijnt een totaal ander licht op de zaak want nu wordt het inderdaad moeilijker.
Ik ga jou nu een tip aan de hand doen welke ik in het verleden ook al eens heb uitgevoerd, maar bij jou heeft dit dan ook nog een praktisch voordeel.
Als ik jou was, dan zou ik nu wat geld gaan investeren in de luidsprekers. Dan kun je natuurlijk de makkelijke weg kiezen door gewoonweg een paar andere aan te schaffen waar je wel Bi-Wired op aan kan sluiten maar als liefhebber van audio hobby ik zou voor het volgende gaan.
Zie voor elkaar te krijgen dat je een schema van het scheidingsfilter te pakken krijgt en ga daar mee aan de slag.
Zelf of door een kenner, maar ga het filter scheiden qua aansluiting en plaats een Bi-Wire aansluitterminal i.p.v. de bestaande.
Wat je meteen kunt doen is (en dat heb ik met mijn voormalige Canton speakers ook ooit gedaan) vervang alle onderdelen voor dezelfde maar dan van een betere kwaliteit. Zie hiervoor mijn site.
Je slaat 2 vliegen in 1 klap, ten eerste je kunt gaan Bi-Ampen en ten tweede je hebt jouw geweldige Hepta's een mooie upgrade gegeven.
En neem maar van mij aan dat zo'n upgrade werkelijk zin heeft.
Ik hoop dat ik je een idee aan de hand heb gegeven en zie met belangstelling jouw reactie tegemoet.
Groeten,
Marcel