SR 8002 inruilen op SR 7005

Gestart door drukje, december 19, 2011, 17:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: drukje op december 19, 2011, 21:31:18
En dan heb ik een nieuwe via de garantie :)

Maar de enige klacht die ik gezien heb was vastlopen tijdens het updaten, terwijl de HDMI erin zit.


er zijn veel meer klacht hoor


maar om je even uit de droom te helpen je krijgt geen nieuwe
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

en ik heb ook wel is rare deals gemaakt omdat ik een apparaat gewoon niet meer wilde en ja dan moet je geld inleveren om snel te ruilen



dus het kan maar zo zijn dat hij goed is




succes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

dmeerpa

Citaat van: drukje op december 20, 2011, 09:23:09
Die PM was niet naar mij gok ik?
Ik heb er namelijk geen.
Ik heb net dezelfde vraag gekregen gisteren via PM op het HT-forum. Ik ging ervan uit dat het om dezelfde persoon ging.
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

Stadium III

Ook ik heb van Richard51 een PM gehad
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

drukje

whaha dan wordt hij interessant.

drukje

Buiten het feit dat onze vriend Richard meerdere mensen PM'd is het nog steeds interessant of een 7005 een upgrade op mijn 8002 is.

JohnWx

Citaat van: drukje op december 20, 2011, 22:11:45
Buiten het feit dat onze vriend Richard meerdere mensen PM'd is het nog steeds interessant of een 7005 een upgrade op mijn 8002 is.

Dat kan alleen jij beslissen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

Ik denk dat het geen upgrade maar een downgrade is als ik de Meerpa zijn bevindingen heb gelezen op muziekaal gebied en controle over de speakers in zijn sets van leden 

kwa mogelijkheden en nieuwe formatten lijkt het mij wel een upgrade  :-)

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op december 20, 2011, 23:04:32
Ik denk dat het geen upgrade maar een downgrade is als ik de Meerpa zijn bevindingen heb gelezen op muziekaal gebied en controle over de speakers in zijn sets van leden 

kwa mogelijkheden en nieuwe formatten lijkt het mij wel een upgrade  :-)

ik denk dat het beide goed is dus laat ik dan maar de knoop door hakken, doen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

drukje

#39
de ruil gaat niet door. Maar goed..

ben niet ontevreden over de 8002 HB

JohnWx

Citaat van: drukje op december 20, 2011, 23:34:31
heh heh. doen bij richard is een no-go.
als er een luchtje aan zit haak ik snel af:)

ben niet ontevreden over de 8002 HB

moest hem 3 x lezen was aan het weg dutten  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

still life

#41
Citaat van: WimPeu op december 19, 2011, 20:06:09
Citaat van: still life op december 19, 2011, 19:17:38



wil je full-range stereo weergave bekomen zul je ze imo zeker moeten ondersteunen/crossen op 40Hz

Echt onzin met de 6371 Usher's. Die pakken al het laag van alle reguliere cd's met gemak. Hoeveel cd's heb je die een laag van onder de 35Hz hebben? (In een sweep test gingen de Usher's van mij tot ver daaronder maar vooruit)

jij hebt een laag vriendelijke ruimte  :wink:
mooie specs op papier, prestaties zijn telkens anders bij verschillende opstellingen/ruimtes

& cd's zat waar geen sub-laag op staat, maar het gaat om een HT-set, niet ?

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

still life

Citaat van: drees62 op december 19, 2011, 20:04:05
Die fronts presteren net zo goed op de 8002 als op de 7005 hoor. Die blijven toch hetzelfde?
Verschil zit 'm eventueel in de aansturing daarvan, dus in de receiver!

meteen ook antwoord op jwx's vraag:

:yes:  => de betere mogelijkheden v/d 7005 om je speakers af te stemmen (+ADSY) vs de 8002

CiteerAf en toe ben ik je helemaal kwijt SL, je sleept er telkens allerlei non-informatie bij.
Maak het nou niet moeilijker dan het is of te wel K.I.S. (keep it simpel)  :-D :-D

non-info: het is maar dat ik niet telkens weer die stereo-HT discussie wil aanwakkeren..
alle argumenten zijn op het forum reeds veelvuldig aangebracht  :angel:

dus probeer ik het simpel te houden..  :-D
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op december 21, 2011, 07:14:10
Citaat van: drees62 op december 19, 2011, 20:04:05
Die fronts presteren net zo goed op de 8002 als op de 7005 hoor. Die blijven toch hetzelfde?
Verschil zit 'm eventueel in de aansturing daarvan, dus in de receiver!

meteen ook antwoord op jwx's vraag:

:yes:  => de betere mogelijkheden v/d 7005 om je speakers af te stemmen (+ADSY) vs de 8002

CiteerAf en toe ben ik je helemaal kwijt SL, je sleept er telkens allerlei non-informatie bij.
Maak het nou niet moeilijker dan het is of te wel K.I.S. (keep it simpel)  :-D :-D

non-info: het is maar dat ik niet telkens weer die stereo-HT discussie wil aanwakkeren..
alle argumenten zijn op het forum reeds veelvuldig aangebracht  :angel:

dus probeer ik het simpel te houden..  :-D

Je weet ik praat niet graag over Audyssey, maar klopt was het vergeten BELANGRIJK punt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)