hai Marco
Zo het is nu half vijf in de ochtend , en mijn taak voor parkpop 2007 zit er weer op
Een compleet verzopen dag
haha als je dat publiek bij sommige acts in de regen en modder toch helemaal uit hun dak zag gaan , toen had ik toch zoiets van , er veranderd ook helemaal niets
( in de goede zin van het woord hoor) elke nieuwe generatie vind dit soort dingen kicken
Maar persoonlijk kan ik me leukers voorstellen om te doen! Dan tot aan mijn kruin onder de modder te zitten , en dat de bagger je broek uit loopt
hey die Rotel op die foto man , hahaha die wieltjes zie je zelfs bij een gemiddeld PA ( public adres) of back line ( meestal persoonlijke gear van een band ) set up niet
Maaaaaaaaaar ik heb het wel een paar keer eerder gezien , ooit moesten we Elthon John doen , in de Ahoy . En af gezien van op dat moment de grootste mix tafel ( van FTA electro sound uit Londen) ter wereld , hadden ze onder alles maar dan ook onder alles wielen zitten,
Van die tafel werdt trouwens maar 1 derde gebruikt , later is deze tafel nog in gezet bij o.a. Pink Floyd!!
Zo nu ga ik naar bed, en kruip lekker tegen de bibs van mijn vriendin aan
grtz mars