hoi
Ik vind de combi Rotel / dynaudio gewoon kloppen
. Ik heb de dynaudio's ook aan de Creek gehad en daar was het hoog te schel en klonk het wat metalig of zo iets dan , dit heeft volgens mij van alles te maken dat dynaudio over het algemaan een versterker nodig heeft die behoorlijk wat stroom kan leveren (Creek 10 amp , Rotel min 50 amp max current output)
Op rotel hebben geven de dyn's muziek weer met rust maar met heel veel autoriteit( zo mooi gezegd he
) Ik vind het hoog dan ook niet te schel of zo iets , wat echter wel aan de hand is; namelijk de lage tonen hebben op deze combi wel wat last van de lange golf, m.a.w. je kamer moet groot genoeg zijn( je weet wel het zelfde effect zeg maar als bij concerten of house party's , daar heb je altijd van die gekken die met hun kop in een bassbin gaan hangen en daar nog mee wegkomen ook zonder gehoor beschadiging
)
Ik snap trouwens niet , wat sommige mensen op Rotel tegen hebben , ik vind wat nu gehoord heb van Rotel gewoon mooi, KLAAR! en je kan er ook een hele tijd naar luisteren zonder dat het gaat vermoeien( daat heb ik snel last van)
En of deze combi hard gaat? hahaha believe me , loeihard
( maar het blijft ook tot hele hoge volumes netjes)
grtz mars
ps; nog een geinig voorbeeldje ; toen ik in dienst zat moesten we wel eens met een Carl Gustav schieten ( een terugstootloze vuurmond , een soort bazooka zeg maar) nou als je dan maar zo dicht mogelijk met je kop tegen het wapen aan ging liggen tijdens het vuren , hadden je oren niks te verduren maar vanaf 1 meter kreeg je gehoor beschadiging en vloog alles wat los lag ( steentjes takjes enz enz)in een straal van 20 meter door de druk ( geluid) ongeveer 1 meter de lucht in!! hahaha over hard gaan gesproken